Hop til indhold

GFE oplevelse i Kyiv.

Featured Replies

Skrevet

Kort indledning for kontekst:

For et halvt års tid siden mødte jeg for første gang Lenochka, der gik i det underjordiske markede nær Maidan-pladsen i Kyiv og tilbød "personligt guidede ture" i Kyiv.
Hun gav sit visitkort til min makker og jeg, og, vi var ret sikre på, at det nok var noget andet end rundvisning i byen hun tilbød.

Så, jeg sendte hende en besked på Viper, at jeg synes hun så rigtig sød ud, og, jeg gerne ville indvitere hende ud på noget at spise eller drikke.
Svaret kom prompte, at så længe jeg var ædru, ville hun gerne.
Efter en kort tur, på en restaurant, som hun forsikrede mig om, var ganske billig, ville hun gerne med på mit hotelværrelse. Og, dette ønskede hun 3.000 UAH, dvs ca 500kr, for en aften. Og, det var en rigtig god aften kan jeg godt love jer for.

Hun foreslog, at jeg næste gang besøgte hende i hendes lejlighed, for en rigtig GFE-oplevelse.

Dette har jeg netop haft mulighed for, og, det er denne rigtige GFE-oplevelse, jeg gerne vil berette om.

Jeg skriver og aftalter tidspunktet jeg kan være hos hende, så vi lige kan kører ud at spise, og, så tage op i hendes lejlighed. Og, vi bliver enige om det, hun bekræfter tidspunktet.
Ved aftalte tidspunkt ankommer jeg ved hendes lejlighedskomplex, og skriver til hende.
Svaret kommer, at hun ikke er helt klar endnu, men, jeg er meget velkommen til at komme op og vente, mens hun ligger den sidste makeup.
Havde jeg vidst hun boede på 11. sal uden elevator, havde jeg nok foretrukket at vente i bilen.
Jeg kom forpustet op i hendes lejlighed, og, sad så en time og ventede på, at hun fik lagt makeuppen perfekt. Hvis der er noget ukrainske piger kan, så er det at ligge makeup, men, for dælen det tager sin tid. På trods af, hvor ramponeret sådan en soviet-betonklods ser ud ude fra, var det en utrolig fint indrettet lejlighed hun har.
Hun blev færdig med sin makeup, og, vi kunne gå ned i bilen. Hun ville dog gerne ha min hjælp med at bærer et par skraldeposer ned, nu vi aligevæld skulle ned. Hun skulle nok guide mig, til restauranten, lovede hun mig, da vi sad i bilen. Efter hun 2 gange havde guidet mig ned af gangstier og ind i blindgyder, blev vi enige om at bruge navigatoren. Hendes forklaring var, at hun kun plejde at bevæge sig til fods.
Vi kom til restauranten, og, efter et rigtigt godt måltid, spurgte jeg hende, hvad hun så havde lyst til: Nu hun havde set jeg var i bil, ville hun rigtigt gerne, om vi lige kunne tage omkring et byggemarkede, så hun kunne købe en vandvarmer. Der var nemlig problemer med det varme vand i lejligheden for tiden... Hun forsikrede mig, at det var bare ind, hente vandvarmeren, og ud igen.

Men, der findes jo ikke een vandvarmer, og, man skal jo også bruge nogle fittings og slanger og pjat, for sådan en vandvarmer. Så, jeg kunne pænt stå der og beundre hende, mens hun havde fat i flere medarbejdere og, med viceværten i telefonen. Flere gange henvendte medarbejderne sig til mig istedenfor hende, jeg tænker, at kønsrollerne er lidt mere gammeldags dernede. Men, mit ukrainske er ikke nær godtnok til det. Og, jeg har samtidigt ingen anelse om rør og vand.

Nå, hun fik valgt hvad de mente ville passe, og, vi gik mod kassen. Men, på vej mod kassen så hun der var tilbud på vaskemiddel, så, det ville hun gerne ha noget af.

Indkøb overstået, og, vi kunne endelig bevæge os mod hendes lejlighed. Kan i gætte hvem, der kom til at bærer vaskemiddel, vandvarmer, og, slanger og fittings op i hendes lejlighed på 11. sal?

Da vi endelig var kommet op,  kunne jeg sidde og få pulsen ned, mens hun klædte om. 
På dette tidspunkt havde jeg kun 45 minutter igen, til jeg var nød til at kører tilbage til mit hotel, for ikke at blive fanget ude, under det udgangsforbud de har for tiden. Men, hold kæft nogle fantastiske 45 minutter. Det var det hele værd. Jeg var egentligt lidt glad for, at jeg havde en naturlig anledning til at forlade hendes lejlighed, for, ellers er jeg helt sikker på, at jeg var blevet sat til at hænge den vandvarmer op.

Så, man kan ikke sige, at jeg blev snydt, da hun sagde at det ville blive en rigtig kæreste-oplevelse. Men, det var en noget andet kæreste-oplevelse, end jeg havde forestillet mig. Næste gang tænker jeg bare, at jeg indviterer hende op på mit hotelværrelse.

Og, bare så i ikke tror det er en røverhistorie, så lykkedes det mig her, at tage 2 billeder under indkøbsturen.

Redigeret af Stapler
Billeder slettet

Skrevet
  • Author
danishone1 skrev, for 6 timer siden:

hvad var alder på skønheden

Det er meget svært at gætte dernede, De bruger voldsomt meget makeup, og, er ret gode til det.

spaceman99 skrev, for 4 timer siden:

Haha, ja det var jo GFE på sin vis. Måtte du også betale for vandvarmeren? :D

Nej, men, hun ville gerne ha, at jeg betalte for fittingsene. Det var noget med, at hvis de så ikke passede på, så kunne hun nemmere få pengene tilbage når de var betalt kontant. Jeg forstod det ikke helt, og, havde egentligt også mine tanker et andet sted.

Skrevet
  • Author

Nå, det var åbenbart en overtrædelse af forummets retningslinjer, at ligge billeder op fra indkøbsturen i byggemarkedet, jeg havde ellers troet en pixelering af hendes ansigt, havde været nok til, at jeg ikke gjorde noget forkert. Og, da min oplevelse var så ualmindelig, synes jeg det berettigede at understøtte historiens oprigtighed med billeder.

For dem der kommer senere, kan jeg blot beskrive billederne:
Det ene, en ukrainsk kvinde, i en kraftig meget rød frakke, og med langt blond (falsk) hår, og, trods jeg havde pixeleret ansigtet, var det staidg tydeligt, at en gavmild mængde makeup var fordelt over ansigtet, i baggrunden hænger der et rigt udvalg af vandvarmere.
Det andet, er selvsamme ukrainske kvinde, med ryggen til, stående med en medarbejder fra butikken, knælende ved en hylde med et bredt udvalg af fittings, mens der på hyldekanterne var skilte med cyriliske bogstaver. I bunden af billedet skimtes kanten af min indkøbsvogn.

Skrevet
Eatme skrev, for 18 minutter siden:

Hvordan kommer man lige til Kiev for tiden?

Der går selvfølgelig ikke nogle fly. Men hvis du vil risikere liv og lem:Dmer, så kan du rejse til et af nabolandene og krydse grænsen til Ukraine,  derfra kan du komme videre med tog, bus mm.

Men du bør overveje om det er det være:!: :!: :!: :!:

https://um.dk/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/rejsevejledninger/ukraine

Skrevet
  • Author
Eatme skrev, for 7 timer siden:

Hvordan kommer man lige til Kiev for tiden?

Jeg kører bil, når jeg tager derned. Det tager en 15-20 timer fra danmark til grænsen, og en 5-8 timer fra grænsen og op til Kyiv.

Men, som andre skriver, så er det ikke uden riciko. Jeg synes mit formål med turen, opvejer ricikoen, men, jeg har altid et brev liggende derhjemme, i fald jeg ikke kommer hjem.

Skrevet
Mr. Bigglesworth skrev, den 11.2.2026 at 04:49:

Jeg kører bil, når jeg tager derned. Det tager en 15-20 timer fra danmark til grænsen, og en 5-8 timer fra grænsen og op til Kyiv.

Men, som andre skriver, så er det ikke uden riciko. Jeg synes mit formål med turen, opvejer ricikoen, men, jeg har altid et brev liggende derhjemme, i fald jeg ikke kommer hjem.

Chancen for at Dø i Ukraine I kyiv eller den vestlige del er mindre i et missil/drone angreb end på vejene...
De køre dog bedre end for 10 og 5 år siden, men det lige lovligt spændende at køre dernede ;)

Skrevet
  • Author
Hestendk skrev, den 14.2.2026 at 15:34:

Chancen for at Dø i Ukraine I kyiv eller den vestlige del er mindre i et missil/drone angreb end på vejene...
De køre dog bedre end for 10 og 5 år siden, men det lige lovligt spændende at køre dernede ;)

Ja. Når man nærmer sig en bakketop skal man altid være klar på at smidde bilen ind i rabatten, i fald en modkørende overhaler uden udsyn.
Og, jeg gloede også noget, første gang jeg så deres motorveje, komplet med fodgængerovergange og uvende-pladser.

Skrevet
Mr. Bigglesworth skrev, den 11.2.2026 at 04:49:

Du glemte at sige at det kan tage alt fra under en time til en halv dag, bare at få lov til at krydse grænsen ind til ukraine.

Jeg satser også på at skulle derned i løbet af i år

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.