tugwell 610 Skrevet for 9 timer siden Godaften. Jeg læste denne annonce og tænkte det lød kinky. Jeg skrev på mail og der kom hurtigt svar. Jeg ser så at det kun er aldersgruppen 18-30 der søges. Der er jeg noget over. Så skriver jeg er ældre. Svaret kommer at så koster det lige en tudse ekstra. Jeg svarer nej tak til at betale ekstra. Personen svarer så ok, bare kom og slynger en adresse ud i Ballerup som kun er erhvervs bebyggelse. Det reagerer jeg på for syntes det er lidt underligt at først accepteres jeg er ældre. Så stiger prisen og det accepteres omgående at jeg ikke vil betale det. AnnonceLight profilen er oprettet i 2019 men pigen i annoncen er efter sigende 23. Så nogen andre må have brugt profilen før. Det bimler og bamler med røde lamper i mit hovede. Er der mon nogen som har besøgt hende og kan bekræfte det er reelt eller om mine anelse holder stik? Link https://annoncelight.dk/showad/449319 AnnonceLight profil navn. Kcatcums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chibi 46 Skrevet for 9 timer siden Hm. Mina röda varningsljus lyser också. Industriområde. Krav på att betala med kontanter som måste visas upp. Här är det nog risk för en obehaglig upplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 610 Skrevet for 9 timer siden Det med kontanter er jo fint nok. Som der skrives. Beløbet gives til hende inden vi starter. Det er sådan det helt normalt. Det var mere hvis der var krav om forudbetaling. Så ville jeg med sikkerhed ikke have en brugt mere tid på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 750 Skrevet for 8 timer siden Her er en tidligere annonce med samme mail. Man kan ikke se om det er en mand eller kvinde der har skrevet den. Men jeg tænker at den nyeste annonce er scam. https://annoncelight.dk/showad/417429 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 610 Skrevet for 8 timer siden Ok..godt detektiv arbejde. Tak for det. Jeg er ikke helt sikker på det udelukker for mig at det kun kan være scam. En tanke kunne være at hal fyren her har lavet en aftale med en pige om et sted hvor hun kan tage imod gæster. Ligesom det skrives i hans annonce. Ja mulighederne er mange. Måske man skulle køre en tur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 974 Skrevet for 5 timer siden tugwell skrev, for 2 timer siden: Måske man skulle køre en tur. Vi ser frem til an anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 610 Skrevet for 5 timer siden (edited) Og det skal i i få... Der var noget der sagde mig det var fup og fidus og noget det modsatte. Jeg bor ikke den længste køretur derfra så tænkte ok. Jeg kører derud og ser hvordan. Fandme om ikke jeg fik en præcis adresse og blev lukket ind i lejligheden. Oplevelsen var fuldstændig som der står i annoncen. Jeg kom ind. Hun lå med spredte ben hvor hovedet og overkrop var dækket af dynen. Af med tøjet og lige på knep. Ude igen efter ca 8 minutter. Det eneste minus er at der har helt mørkt. Kun et par gade lampers skær der gav en lille smule svært at se noget som helst. Omvendt var det en del af oplevelsen. Kæresten eller hvem det nu var sad i nabo lokalet. Ikke at jeg hilste på ham eller noget men så lige omridset af ham da jeg kom ind. Det rører ikke mig der fjerneste og helt ok med mig hun lige har en tilstede. Hvis man er til det kan jeg anbefale hende. Men det er ikke blow, kys, nus og den slags. Man får hvad der står i annoncen. Nogen vil sikkert mene det er dyrt... Så må de lade være med at besøge hende. Jeg syntes, sjovt nok, det var fint til prisen. Jeg vidste jo hvad jeg gik ind til og hvad det kostede. Alt i alt en god oplevelse Redigeret for 5 timer siden af tugwell 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benpas 28 Skrevet for 1 time siden tugwell skrev, for 4 timer siden: Og det skal i i få... Der var noget der sagde mig det var fup og fidus og noget det modsatte. Jeg bor ikke den længste køretur derfra så tænkte ok. Jeg kører derud og ser hvordan. Fandme om ikke jeg fik en præcis adresse og blev lukket ind i lejligheden. Oplevelsen var fuldstændig som der står i annoncen. Jeg kom ind. Hun lå med spredte ben hvor hovedet og overkrop var dækket af dynen. Af med tøjet og lige på knep. Ude igen efter ca 8 minutter. Det eneste minus er at der har helt mørkt. Kun et par gade lampers skær der gav en lille smule svært at se noget som helst. Omvendt var det en del af oplevelsen. Kæresten eller hvem det nu var sad i nabo lokalet. Ikke at jeg hilste på ham eller noget men så lige omridset af ham da jeg kom ind. Det rører ikke mig der fjerneste og helt ok med mig hun lige har en tilstede. Hvis man er til det kan jeg anbefale hende. Men det er ikke blow, kys, nus og den slags. Man får hvad der står i annoncen. Nogen vil sikkert mene det er dyrt... Så må de lade være med at besøge hende. Jeg syntes, sjovt nok, det var fint til prisen. Jeg vidste jo hvad jeg gik ind til og hvad det kostede. Alt i alt en god oplevelse Hvor ville du mene hun var fra , dansk eller udlænding? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg