Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har haft store fornøjelsen af at besøge denne dejlige thai kvinde flere gange, https://annoncelight.dk/showad/448416,  

Diskret beliggende lejlighed hvor alt bare er til ug, pænt rent og lækkert inklusiv bade faciliteterne. 

Kvinden er meget smilende, imødekommende og er udstyret med en billedskøn krop og et smukt ansigt. 

Hendes ydelser er også i top med en topklasse massage  - i  top 2 af hvad jeg har modtaget i årenes løb. 

De mere intime ydelser er også i en klasse langt over gennemsnittet. 

Alt i alt en ++ oplevelse og til endog meget favorable priser ydelserne og stedet taget i betragtning

Ps. Kommunikation foregår på fint engelsk 

Skrevet

Er det den Tina som i lang tid har været i Vejle, men som nu bare har fået nye billeder og tekst? 

Skrevet
DirtBag skrev, for 7 timer siden:

Er det den Tina som i lang tid har været i Vejle, men som nu bare har fået nye billeder og tekst? 

Det er det

Skrevet
  • Author
DirtBag skrev, for 11 timer siden:

Ja og ny adresse 

Skrevet

Ny adresse! Håber ikke hun er flyttet for langt væk. Hun bor tæt på min daglige rute. 
Dejlig pige at besøge. Altid stille og rolig uden tidspres. 
Jeg er klar igen efter uge 7. 

Skrevet
  • Author
Pancake skrev, for 6 timer siden:

Ny adresse! Håber ikke hun er flyttet for langt væk. Hun bor tæt på min daglige rute. 
Dejlig pige at besøge. Altid stille og rolig uden tidspres. 
Jeg er klar igen efter uge 7. 

Det er ikke langt

• 2 weeks later...
Skrevet
Stense skrev, den 6.2.2026 at 17:58:

Jeg har haft store fornøjelsen af at besøge denne dejlige thai kvinde flere gange, https://annoncelight.dk/showad/448416,  

Diskret beliggende lejlighed hvor alt bare er til ug, pænt rent og lækkert inklusiv bade faciliteterne. 

Kvinden er meget smilende, imødekommende og er udstyret med en billedskøn krop og et smukt ansigt. 

Hendes ydelser er også i top med en topklasse massage  - i  top 2 af hvad jeg har modtaget i årenes løb. 

De mere intime ydelser er også i en klasse langt over gennemsnittet. 

Alt i alt en ++ oplevelse og til endog meget favorable priser ydelserne og stedet taget i betragtning

Ps. Kommunikation foregår på fint engelsk 

Har flere gange besøgt Tina hun er helt klart min favorit, billeder passer på annoncen alt er i top virkelig god til at se mine behov kunne skrive en roman hvor skøn hun er, synes også hendes nye adr er mere diskret

hvis hun er en 2er så lad mig prøve en 1

tina er helt sikkert min type, vil gerne høre om der er andre som har denne fantastiske krop og imødekommende hed

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.