Romantikeren 1263 Skrevet 7. Maj, 2014 Til alle dem der arbejder eller har arbejdede på klinik. hvad er jeres forhold til telefondamer, og hvem og hvordan vælger i disse, har det tilmed være en slags jobsamtale. Dem jeg har mødt er ofte modne kvinder, som man ikke skal komme op og skændes med, kvinder med en autoritet og jeg tænker at de vælge skidtet fra, fulderikker osv. Er hun en slags terapeut hvis der har været en idiot som kunde eller en som i ikke kunne tilfredsstille, selvtilliden på da have et knæk, hvis en kunde gå utilfreds derfra, men for mig skal der godt nok meget til. en der gik i bad midt i det hele betalte for en halvtime der gik 20 minutter, havde endda købt lidt lækkert til den såkaldte tredje halvleg, hun kunne ikke lide det jeg går i bad så stod jeg der og så dum ud og telefondamen måtte følge mig ud. Og er der måske nogle telefondamer her på siden der kan fortælle lidt om deres oplevelser, helt anonymt de fleste er anonyme herinde og jer som kunder ligefrem haft dårlig oplevelser med telefondamer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg