Unrusted 121 Skrevet for 11 timer siden Jeg har tidligere haft fingre oppe i bagindgangen hos kvinder, hvor jeg kunne mærke, hvordan de gav efter og nød det. Jeg følte dominans og ansvar på samme tid. Det gav også en ekstra følelse af tæthed, selvom det ikke udviklede sig til decideret analsex. Nu overvejer jeg at tage skridtet til analsex hos en GP. For at mærke, hvordan det føles og om det giver en ekstra tæthed/connection. Men hvordan kommer man godt i gang som nybegynder? Jeg vil selvfølgelig fortælle GP'en, at det er første gang, at banditten skal i hul nr. 2. Men har I erfaringer med stillinger, som er gode første gang? Eller har I andre gode råd? Kommer man evt. hurtigere ved analsex? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 463 Skrevet for 11 timer siden (edited) Det strammer mere ens rundt om pikken hvilket giver en mere intens følelse, af hvad jeg har hørt. Så vil næsten tro man kommer hurtigere. Det virker også sådan efter min erfaring. Men det må mændende nok hellere svare dig på jeg tænker, hvis du siger det er første gang, at hun tager styringen. Men generelt, (og her bør mange mænd lige kigge med) så skal du lade være med at tage hele pikken ind på én gang. Selvom du gør det langsomt, så fungere det langt bedre, hvis du enten tager lidt ind, venter, lidt mere ind, venter osv. eller hvis du tager lidt ind, kører det stykke frem og tilbage, lidt mere ind, køre det stykke frem og tilbage osv. stimuler klitten imens, så slapper hun mere af og nyder det mere. når hele pikken først har været helt inde, så kan man øge intensitet, stødelængde osv alt efter hvad pigen kan klare. håber det gav mening. Og rigeligt med glidecreme, skedesecret, spyt, eller hvad i bruger Redigeret for 11 timer siden af Pink Peach 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 121 Skrevet for 11 timer siden @Pink Peach Dit svar lyder fantastisk lækker! Det er præcis den oplevelse jeg håber på med mere intens følelse og lidt ad gangen. Jeg holder normalt i lang tid, så det gør ikke spor, hvis jeg kommer hurtigere end normalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 463 Skrevet for 11 timer siden Fedt. Analsex er fantastisk når det gøres rigtigt 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1892 Skrevet for 3 timer siden Stille og roligt, er kodeordet her. @Pink Peach har helt ret, lidt ind, lad hende vende sig til det, og så langsomt køre den ud og ind, eller lad hende styre hvornår og hvor meget der skal ind. Doggy er nok den stilling der bruges mest til anal i starten, så hvis du vil lade hende styre, så skal du bare stå imod, så hun langsomt kan kneppe sig selv med din pik, når det hele er inde og hun er varm, så kan du også begynde at støde til. Og husk glidecreme. Når du laver aftalen fortæl hende lige at du er ny til dette og et godt råd er vælge en der har gode anmeldelser herinde. Håber du har en god oplevelse, jeg regner også med at finde en GP med den ydelse her i weekenden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg