Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Peterguf skrev, for 11 minutter siden:

Det ligner at alle ud over billede nr.2 er ai generated billeder.

Det er det ikke. Højst pyntet lidt med photoshop. Jeg har mødt hende for ca 2 mdr sidrn i Karup, og billeder er helt sikkert af hende.Dengang hed hun Salena. Og den profil kan stadig ses herinde..  Hun var ganske go’ men tog til Grenå under andet navn inden jeg fik gentaget besøget…

Skrevet
  • Author
Luxuria skrev, den 6.2.2026 at 15:47:

Sjovt nok var det faktisk din anmeldelse jeg refererede til. Men det link du har henviser til som er Salena som er i Grenå, er det hende pigen som jeg henviser til ? Vil bare gerne sikre mig det er den samme. Selvfølgelig med lidt touch up redigering, men stadig.

Hvordan er hendes krop? Er der meget fedt på maven? Er hun petite.

Skrevet

Hun er som på billeder. Slank. Ikke et gram fedt. Flad mave og pæne silikone bryster. Lille fræk popo. Hun er serviceminded, så her går du ikke galt i byen. Jeg gjorde ihvertfald ikke. Hun var i Karup og Grenå. Nu tydeligtvis Esbjerg…

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author
Luxuria skrev, den 7.2.2026 at 17:48:

Hun er som på billeder. Slank. Ikke et gram fedt. Flad mave og pæne silikone bryster. Lille fræk popo. Hun er serviceminded, så her går du ikke galt i byen. Jeg gjorde ihvertfald ikke. Hun var i Karup og Grenå. Nu tydeligtvis Esbjerg…

Nu har jeg også fået besøgt hende. Det var en fin oplevelse. Meget flink og imødekommende. Kropsmæssigt, så har hun nogle dejlige bryster, men jeg vil ikke sige at hun er petite eller ikke har et gram fedt. Men der er vi vel lidt forskellige. Og billederne er af hende men redigeret med AI touch up. Udover det kan jeg nikke genkendende til den fine oplevelse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.