Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Den fabelagtige Cataleya

Jeg havde haft hende i tankerne siden torsdagen. Beslutningen var taget længe før fredagen – kroppen var bare bagefter. Og da jeg endelig stod over for Cataleya, var det tydeligt, at hun var værd at vente på.

Hun er den slags kvinde, der får én til at glemme, hvordan man trækker vejret normalt. Smuk på en næsten provokerende måde. Sexet uden at anstrenge sig. Billederne snyder – i virkeligheden er hun farligere. Mere levende. Hendes blik alene lover ting, man ved, man ikke burde tænke… men gør alligevel.

Hun er nærværende, smilende, legende. Taler flydende engelsk og ved præcis, hvordan hun får én til at føle sig ønsket. Ikke bare som kunde – men som mand. Allerede dér ved jeg, at 15 minutter er en fejl. En alvorlig én.

Hendes læber er varme og drilske, hendes kys får pulsen til at stige, og hun ved præcis, hvordan hun skal bruge både mund og hænder, så man mister fornemmelsen af tid. Alt føles intenst, tæt, elektrisk. Selv med kondom er fornemmelsen dyb og langsom på den helt rigtige måde.

Da vi ender tæt, hud mod hud, får jeg hende over mig – og synet er ren synd. En krop, man får lyst til at udforske uden hast. En fræk, indbydende røv, der næsten beder om mere mod, end tiden tillader. Tankerne løber løbsk, og fantasierne følger trop.

Hendes cowgirl er ren magi. Hun tager styringen, bevæger sig selvsikkert, langsomt, bevidst. Ikke bare op og ned – men kontrollerede bevægelser, små cirkler, små pauser, der driver én til vanvid. Hun ved præcis, hvad hun laver, og hun nyder det. Det kan mærkes. Det kan ses.

Alt for hurtigt er det slut.

Men hun bliver siddende i hovedet længe efter. I kroppen. I fantasien. Cataleya er den slags kvinde, man kommer til at tænke på sent om natten, når stilheden rammer, og tankerne får frit spil. Naboen pigen , man aldrig burde have mødt… men er glad for, man gjorde.

Jeg kommer helt sikkert igen.

Og næste gang bliver det ikke med et ur, der går for hurtigt hvis man kan sige det

https://nympho.dk/n27824/9236/cataleya-big-boobs-and-curvy-body-new-in-town#profile-prices

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.