N88 115 Skrevet 6. Februar (edited) Den anden dag var jeg blevet godt og grundigt brugt fra morgenstunden af min kæreste. Jeg kom til forstrække en muskel i den ene røvballe lidt på sexturen. Så jeg mente lige en gang massage ville være fint. Jeg havde fundet et nyt sted. Nina )XXXXXX red. af mods ) var kommet til byen for et par uger siden. Nu skulle det prøves. Jeg bestilte en time massage til 500. Hun (Nina) taler flydende dansk. Det gør det hele meget nemmere. Vi klikkede solidt efter 10 minutter. Kort tid efter skulle jeg vende rundt. For sige det pænt var min tissemand ikke tør. Jeg havde godt nok været i bad efter morgensex, men safterne flød igen. Nina synes det var sjovt at få på fingrene. Hun ville gerne sælge handjob,, fuld pakke, men jeg takkede nej. I stedet gav jeg hende en seddel, og fik hende til at smide toppen. Vi kørte videre. 5 minutter efter en seddel mere, og hun var nøgen. Pas på hun er kilden. hun hader virkelig at blive strejfet blødt på huden. Det er næsten en showstopper. Hun kærtegnede min halvstive. Jeg blev masseret færdig. Du må gerne komme igen. Kommer du imorgen, spurgte hun??. Nej, det gjorde jeg så ikke, men jeg gik lige hjem, og skrev til en af mine venner her på siden. Vi har lidt samme smag og interesser. Han havde også fået øje på Nina annonce. Han tog så en tur dagen efter. Jeg skulle kende ham dårligt, hvis han ikke købte nogle af Ninas services, som jeg havde takket nej til. Jeg spændt på om han nu ikke er så sød at supplere denne anmeldelse med hans oplevelse. Nina skriver hun er 35, det skal nok passe. Hun har dejlig brun hud. smuk veldrejet krop. Bestemt ikke tyk, heller ikke åleslank. B/C- bryster med strutvorter. Hun er meget smukkere end billederne viser. Jeg synes hun er sej og lækker, og ikke mindst en rigtig sød thaipige, som taler dansk. Hun er perfekt i jobbet. Der kommer jeg til at lægge mange af mine mønter, når jeg skal have en dejlig massage. https://annoncelight.dk/showad/248710 Redigeret 6. Februar af Stapler Overskrift rettet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Resp 1 Skrevet 6. Februar (edited) Spændende, lyder som noget der skal prøves. Er det Aarhus C? Redigeret 6. Februar af Resp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 115 Skrevet 6. Februar (edited) Aarhus C. God parkering tæt på Redigeret 6. Februar af N88 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 106 Skrevet 7. Februar (edited) På et kendt sted i Aarhus C (klinik) hvor det er relativt let et komme ubemærket indenfor, har jeg også besøgt den skønne Nina, et dejligt besøg på 30 min. Nina er sød og imødekommende både på sms da aftalen skulle i hus, og ikke mindst IRL, det hele er bare nemmere når man kan kommunikere på dansk, og det kan man med Nina. Udover Nina er sød, har hun efter min mening en rigtig dejlig krop, ikke slank og heller ikke tyk, og et par virkelig dejlige bryster, tilpas bløde, men hjulpet på vej, alt lige til min smag. Hendes alder tænker jeg dog skal tillægges moms. Vi startede ud med lidt let massage af ryg og ben, dejligt men ikke det primære formål med mit besøg, så en vurdering af Ninas massage vil jeg ikke bidrage med efter dette besøg. Efter vend om, blev opmærksomheden rettet mod pikken, som glad rejste sig af begejstring, lidt indledende øvelser med hånd og mund, og efter at have smagt på hendes dejlige fisse, gled hun ned over min krop, og lod pikken glide indenfor i varmen til en reverse cowgirl, naturligvis med gummi så ingen er i tvivl om den del. Vi fik sammen afprøvet lidt forskellige traditionelle stillinger indtil klimaks, så en dejlig oplevelse som giver mig lyst til et genbesøg. Tænker jeg næste gang vil vælge et længere besøg, så Nina også kan få lov at vise sine evner ud i massagen. https://annoncelight.dk/showad/248710 Redigeret 7. Februar af Kirneh86 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 89 Skrevet 7. Februar Lyder dejligt . Hvor i Aarhus C er vi ca.? og prisniveau? NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 115 Skrevet 7. Februar Du vil se at adressen er fjernet i min anmeldelse. Den må jeg ikke oplyse, men det er central placeret tæt på Havnen. Nem parkering få hundrede meter derfra. Jeg gav 500 for en times massage og toppede så op efterfølgende. Ring/skriv spørg Nina selv om priser. Hun taler/forstår perfekt dansk. god fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 199 Skrevet 7. Februar @N88 Nina kunne godt ligne en dame jeg tidligere har mødt hos Dee Day. Jeg husker hende som meget lækker og at hun talte rigtigt godt dansk. Ved du om det er hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 115 Skrevet 7. Februar Nej, det ved jeg ikke. Jeg har kun været hos Nina den ene gang jeg anmelder, men der kommer snart flere besøg. Jeg mener Nina sagde hun har været på Sjælland indtil for få uger siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 130 Skrevet 9. Februar Tilbyder hun dybe tungekys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 679 Skrevet 18. Februar Kommer lige fra et besøg hos Nina og ja som der skrives er hun sød og dejlig og så giver hun helt fantastisk massage. Havde egentlig bestilt kun massage men det kunne jeg ikke nøjes med så det blev til Fp og det var en super dejlig oplevelse. Det er hende på billederne okay badeforhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 130 Skrevet 19. Februar Tilbyder hun dybe tungekys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2930 Skrevet 20. Februar (edited) Forum er til for at hjælpe hinanden. Hvis du ikke ønsker at hjælpe, eller har viden kan du ignorere eller rapportere. dickens skrev, for 23 timer siden: Spørg Nina Redigeret 20. Februar af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 679 Skrevet 20. Februar Stapler skrev, for 5 timer siden: Forum er til for at hjælpe hinanden. Hvis du ikke ønsker at hjælpe, eller har viden kan du ignorere eller rapportere. Jeg svarer jo på hans spørgsmål så forstår ikke dit skriv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2930 Skrevet 20. Februar (edited) En person spørger om en GP tilbyder en bestemt ydelse. Så er svaret ikke at man skal spørge GP. Hvis du ikke kender svaret, så er der ingen grund til at svare. ... og nu tilbage til emnet: "Nina"! dickens skrev, for 13 minutter siden: Jeg svarer jo på hans spørgsmål så forstår ikke dit skriv. Redigeret 20. Februar af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg