kasplaren 55 Skrevet for 15 timer siden (edited) Et kink jeg stadig har er dejligt tykke og modne danske kvinder der tager imod hjemme hos dem selv i private hjem. Så kender i nogle modne damer i Stor Kbh området + Amager så skriv gerne. Der er noget umådelig frækt over at troppe op og ringe på døren og fem min senere ligge og bolle fruen i et privat hjem Redigeret for 5 timer siden af Stapler Overskrift rettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2757 Skrevet for 5 timer siden "Stor Kbh området + Amager", @kasplaren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jack7500 7 Skrevet for 49 minutter siden kasplaren skrev, for 14 timer siden: Et kink jeg stadig har er dejligt tykke og modne danske kvinder der tager imod hjemme hos dem selv i private hjem. Så kender i nogle modne damer i Stor Kbh området + Amager så skriv gerne. Der er noget umådelig frækt over at troppe op og ringe på døren og fem min senere ligge og bolle fruen i et privat hjem Har du kigget på Trine BB / Trine BigBoobs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg