Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

For det meste så anmelder vi GPer, dominere, sm steder og klinikker men her er en anmeldelse af Københavns bedste BDSM butik.

Hvorfor er det så Københavns hvis ikke Danmarks bedste BDSM butik?

Fordi KINK KBH sælger det bedste kvalitets BDSM legetøj, særligt deres store udvalg af piske er af høj kvalitet, det meste er fremstillet af McHurt i Berlin 

Selv har jeg piske fra McHurt som er flere år (+10) gamle og som har været brugt flittigt og som stadig holder.

https://www.kinkkbh.dk/

Skrevet
SpankingSub skrev, 1 time siden:

For det meste så anmelder vi GPer, dominere, sm steder og klinikker men her er en anmeldelse af Københavns bedste BDSM butik.

Hvorfor er det så Københavns hvis ikke Danmarks bedste BDSM butik?

Fordi KINK KBH sælger det bedste kvalitets BDSM legetøj, særligt deres store udvalg af piske er af høj kvalitet, det meste er fremstillet af McHurt i Berlin 

Selv har jeg piske fra McHurt som er flere år (+10) gamle og som har været brugt flittigt og som stadig holder.

https://www.kinkkbh.dk/

Det ser rigtig godt og fint ud, alternativt kan man også tage et kik på https://www.sadistenstoolbox.dk/ jeg har adskillige piske og andet udstyr fra dem, det er topklasse kvalitet.
Jeg tog for nylig en af deres floggere med ud til en domina som jeg vidste benyttede middelmådigt udstyr, hun vendte og drejede den, medens at hun tydeligt registrerede vægt og balance i den, efter at have brugt den i nogle minutter, udbrød hun at den skulle jeg ikke være sikker på at få med hjem igen :D

Redigeret af Mellius

Skrevet
  • Author

Sadistenstoolbox har helt sikkert god kvalitet, men som webshop er det ikke muligt at "se med fingeren" og som du skriver

hun vendte og drejede den, medens at hun tydeligt registrerede vægt og balance i den, efter at have brugt den i nogle minutter, udbrød hun at den skulle jeg ikke være sikker på at få med hjem igen 

Det er kun muligt i en rigtig butik

Skrevet
SpankingSub skrev, for 11 timer siden:

Sadistenstoolbox har helt sikkert god kvalitet, men som webshop er det ikke muligt at "se med fingeren" og som du skriver

hun vendte og drejede den, medens at hun tydeligt registrerede vægt og balance i den, efter at have brugt den i nogle minutter, udbrød hun at den skulle jeg ikke være sikker på at få med hjem igen 

Det er kun muligt i en rigtig butik

De har rigtig butik i Skive, så det er altså muligt at mærke varene, men ak ja.. det er så helt ovre i det mørke Jylland :D:P

Skrevet
  • Author
Mellius skrev, for 2 timer siden:

De har rigtig butik i Skive, så det er altså muligt at mærke varene, men ak ja.. det er så helt ovre i det mørke Jylland :D:P

Beklager jeg ikke læste Sadistenstoolbox hjemmeside godt nok, jeg så godt der er en adresse, men fandt og ikke finder ikke nogle åbningstider så jeg antog forkert at der ikke var en butik

• 3 weeks later...
Skrevet
SpankingSub skrev, den 6.2.2026 at 05:59:

Beklager jeg ikke læste Sadistenstoolbox hjemmeside godt nok, jeg så godt der er en adresse, men fandt og ikke finder ikke nogle åbningstider så jeg antog forkert at der ikke var en butik

Sadistenstoolbox.dk har faktisk Danmarks største showroom, ganske vist helt ovre i Skive. Så der er rig mulighed for at mærke og prøve. De har et kæmpe udvalg.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.