Hop til indhold

Green Garden, Horsens

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/395656

Bee fortjener en anmeldelse! Hun er det kæreste og mest sympatiske menneske. Jeg følte jeg var på besøg hos en god ven, selv om det var første gang, jeg var der.

Indretningen er nydelig og thai-hyggelig. Massagen er god og meget grundig. Det er et absolut grønt sted. Det står højt og larmende alle steder og er så tydeligt, at selv den mest tungnemme, halvliderlige Eroguide-bruger bør kunne fatte det!

Priserne er rørende lave (se annoncen).

Efter massagen byder Bee på te og hyggesnak. Man går glad derfra og får lyst til at komme igen.

Eneste minus: Briksen er uden hul til hovedet. Det er gift for min nakke, så kun af den grund kommer jeg ikke igen. Havde det været den anden type briks, ville jeg have udnævnt Bee til min nye favorit i grøn massage!

Redigeret af Prikken

Skrevet

Tak for din anmeldelse.

Er det i midtbyen/centrum, altså i rimelig gåafstand fra gågaden eller banegården?

Skrevet
  • Author

Hmm...jeg er ikke fra Horsens og kom i bil. Men Google Maps siger, at det er en gåtur på 17 minutter fra Banegaarden.

Redigeret af Prikken

Skrevet

Man kan få sådan en ansigts / donut pude så man kan ligge med ansigtet ned mod madrassen og stadig trække vejret. Det er mere behageligt end dem med et hul.

Man kunne jo købe sådan en og tage den med derind :D 

Redigeret af Booba

Skrevet
  • Author

Hehe...tak ven. Men hun havde faktisk sådan en på briksen og den lå jeg med. Men enten er mit grødhoved meget stort og tungt, eller også er min næse enorm, for jeg lå med fladtrykt næse og var ved at dø af iltmangel :)

Skrevet
Prikken skrev, for 19 minutter siden:

Hehe...tak ven. Men hun havde faktisk sådan en på briksen og den lå jeg med. Men enten er mit grødhoved meget stort og tungt, eller også er min næse enorm, for jeg lå med fladtrykt næse og var ved at dø af iltmangel :)

Min ene thai massør har briks med hul til ansigtet. Den anden lægger en fast pude under mine skuldre og øvre brystkasse. Begge dele virker rigtig godt. Puden har dog den fordel at man kan følge lidt med, med øjnene. Med ansigtshullet ligger man glor ned i gulvet. 

Skrevet
  • Author

Ja. Jeg mener faktisk ikke, at massøren kan gøre sit arbejde ordentligt, hvis hun skal kæmpe med et par underbukser. Jeg har prøvet et par gange andre steder, at man skal beholde dem på. Men der kommer jeg ikke igen.

Skrevet
Prikken skrev, 1 time siden:

Ja. Jeg mener faktisk ikke, at massøren kan gøre sit arbejde ordentligt, hvis hun skal kæmpe med et par underbukser. Jeg har prøvet et par gange andre steder, at man skal beholde dem på. Men der kommer jeg ikke igen.

Tak og enig! 

Skrevet
  • Author
Voiggodrengen skrev, den 5.2.2026 at 14:45:

Min ene thai massør har briks med hul til ansigtet. Den anden lægger en fast pude under mine skuldre og øvre brystkasse. Begge dele virker rigtig godt. Puden har dog den fordel at man kan følge lidt med, med øjnene. Med ansigtshullet ligger man glor ned i gulvet. 

Må jeg spørge hvem dine to massører er?

Skrevet
  • Author

Sorry, jeg tænkte ikke lige over at det var en afsporing. Det er jo strengt forbudt her :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.