Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Høj drenge

Besøgte Mimi igenbsidste fredag om morgenen ... 

Havde håbet på kl 9 så jeg kunne smutte hurtig tilbage bo on job.. Men hun var optaget..

Så måtte tage til takke med lidt ventetid og køreturen op mod Nordsjælland i det flotte snevejr ankom til aftalt tid klokken 10:00

Ankom lidt før og så at der holdt en talentløs elbil i indkørslen med friske hjulspor ind...  sad og ventede lidt ind til broderen af vores fælles interesse bkom ud af døren og satte sig ind i bilen og kører  væk

Så holdt jeg ind og parkeret og kunne praktisk talt gå tilbage i hans fodspor i den nylagte sne og bankede på døren Mimi Kom og åbner døren og fulgte mig op af trappen Hun var stadigvæk nøgen ...og smuk som altid. 

Lidt massage gik kunne kun stirre på hendes krop og glatbarberet motor alt imens body to body blev vekslet ud med blowjob er 1 klasse på med værnet og 

Lidt forskellige positioner blev byttet til mig liggende på ryggen og af med regnfrakken tilbage til dette fantastiske blowjob hvor hun nu bare lå lidt sidevejs og kiggede på mig mens hun gav blowjob

Hendes seng mig imidlertid i så varm som en brødrister og dette havde varmet min ret så gamle krop op...og der er noget jeg ikke kan så er det at komme når jeg er 400 grader varmt det hele blev lidt til en kamp Hvor er til sidst prøvede at tage dilleren i hånden og selv gøre noget arbejde men Mimi slå min hånd resolut væk ...det var noget hun bestemte

Sejt

Meget må man sige men op Det giver hun altså ikke

lidt pause og lidt frem og tilbage ingen tidsstress fik mega afslutning og det var sku klasse! 

Hun er måske ikke den yngste i branchen men heller ikke den ældste tydeligvis meget erfaren og hvis kemien er rigtig får man et godt besøg

Ingen stress havde rigelig tid til at tage et bad først og et bad bagefter

Skud ud til vandtrykket har fandme haft højtryksrenser med lavere vandtryk en hendes bruser

B_Good

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.