Hop til indhold

Recommended Posts

Dette er min første post herinde! Derfor syntes jeg at ville anmelde min første GP, som jeg besøgte sidste sommer.

Det var flotte Rafaela. Jeg var meget nervøs, fordi det var første gang, og det var midt på dagen, så folk var out and about. Det var dog tæmmeligt diskret, hvilket hjalp på nerverne. Jeg kan dog huske den hjertebanken ret godt. Jeg talte minutterne, fordi jeg ikke vil gøre et dårligt indtryk og komme for sent. Det gjorde jeg heller ikke, dog var der lidt forvirring med adressen. Endeligt fandt jeg ud af det, og da jeg endeligt kom ind af døren hos hende blev jeg blæst væk af hendes udseende. En veltrænet krop med dejlige bryster og iklædt fræk lingeri. Hun var imødekommende og behagelig. Jeg forklarede, at det var min første gang hos en GP, og hun gjorde en god indsats for at få mig til at slappe af. Det hjalp også, at hun kunne genkende bandet på min trøje. Hun gav mig noget vand, og jeg blev sendt ind i bruser. Så kom jeg ud, og vi startede stille og roligt med lidt kropsberøring, da mine nerver stadigvæk var på. Det gjorde mig ret hurtigt loose. Hun rørte mig godt og behageligt, og tog min penis i hendes mund. Jeg så sommerfugle, det var dejligt. Det gjorde hun i god stykke tid inden hun satte sig op på mig og red stille og roligt. Det varede dog ikke længe, før hun satte farten op. Det var sgu meget dejligt, men jeg havde det lidt svært ved at kontrollere mig selv fra tid til anden. Jeg fik en halv-orgasme (ikke super behageligt), men var stadig hård, så vi kørte den i lang tid. Jeg betalte for 30 min, men jeg var der i godt en time. Generelt, hvis GP'en gerne vil snakke med mig over den aftalte tid, så har jeg ikke et problem med det (hvis hun godt kan lide at snakke med mig, og hvis hun ikke har tidspres), især når hun selv gerne ville fortælle mig nogle ting. Dog denne gang ville jeg også have forstået, hvis sexen stoppede noget før  (vi havde sex i godt 40 - 45 min), da jeg kun betalte for 30 min. Det er ultimativt op til GP'en, om jeg kan blive lidt ekstra eller ej, men jeg har fundet ud af at give for 1 time er lidt bedre, fordi så føles sexen og intimiteten bedre og mere overslappet (går an på, hvad man er til).

Rafaela syntes ikke at have noget imod det, hvilket var god insentiv for mig til et genbesøg 2 uger efter. Denne gang var vi mere komfortable med hinanden, og jeg havde det meget nemmere ved at nå klimaks. Derefter snakkede vi en smule, og denne gang blev det til 45 min i stedet (vi havde ikke sex i nært så lang tid). Begge gange gav mig en god fornemmelse i maven, så jeg skulle selvfølgelig besøge hende igen.

Denne gang måtte jeg dog aflyse, så jeg prøvede en næste gang men fik ikke svar. Sagen er den, at hvis man aflyser hos Rafaela, så kan man ikke besøge hende længere, fordi hun ikke stoler på, at du kan overholde det i fremtiden. Jeg prøvede at afhjælpe situationen ved at sige, at jeg er villig til at betale for den gang, hvor jeg aflyste. Hun er dog ikke enig i at betale for en service, der ikke er blevet udført. Uden at vide præcist kan jeg godt fornemme, at Rafaela har mange flaky/useriøse kunder, men det er også hendes eget valg. Dog syntes jeg, at det skaber anspændte rammer i forhold til at aftale tider. Jeg har besøgt flere GP'er som enten ikke gør noget i forhold til aflysninger eller kræver depositum. Generelt, er det ikke god kutyme at aflyse en tid, men i min erfaring kan det være uundgåeligt. Det er en skam, fordi jeg syntes, at vi havde en fin kemi, men som sagt vælger GP'erne deres kunder. Selvom jeg følte mig bitter, da hun lukkede mig ude på den måde, vil jeg stadig give nogen fair sidste bemærkninger.

Jeg kommer til at virke lidt kritisk nu, men det er ikke for at æreskrænke GP'en. Rafaela er god og villig til sex. Hun er også utroligt lækker og imødekommende, hun virker glad for hendes arbejde. Stedet var også renlig og dejlig. MEN sexen var bare ok, det er ulempen ved kun at have besøgt 2 gange. Det tager noget tid for GP'er at åbne sig selv op kropsligt, det gør det også for os kunder (eller i hvert fald for mig selv). Den første gang er altid en lille smule akavet, og sexen er aldrig det bedste første gang (igen, min mening), det er dog ikke hendes skyld. Det er bare sådan det er, når man møder nye mennesker. Jeg kan altså nemt anbefale Rafaela, især hvis du er fan af metal! :lol:

https://annoncelight.dk/showad/291482

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
KCFap skrev, for 1 time siden:

Det var flotte Rafaela. Jeg var meget nervøs

I know who you are, a young guy in a rock band t-shirt, and you told me you're from Odense. You were extremely nervous, so nervous I could feel your heart was going to jump out of your chest…:)

You were trembling… and to try and manage the situation and help you relax, you went way beyond your scheduled time… But I don't really care about timing in general… I try to make things work out for the best…

We talked a bit, and yes, I usually talk to people who visit me, especially if they lack initiative and need time to relax.

And because you told me you had no sexual experience, it was something new for you, so I even gave you some advice – one of them was – “Never ask a woman if she had an orgasm”. :lol:

Regarding me not accepting someone who cancels, yes, that's how it works with me. I don't know you, and you simply canceled a little before the scheduled time. And…Strangely, on the same day, someone else tried insistently to schedule an appointment at the same time… Mysteries…

On the first visit you were very nervous, you didn't orgasm, and time passed with my attempts to make you orgasm… l didn't have sex with you for 40 or 45 minutes; the extra time was spent on your two showers and the time we spent talking to calm you down…I was very kind, considering it was your first visit with me. And I remained calm, as you yourself noticed. Actually, I'm very calm, but if I decide on something, I'm inflexible. And… in the second visit you behaved a little better…not so nervous, and everything went on time. But I already knew that if you didn't keep any other appointments, I wouldn't accept you again.

I don't understand why you want to write about me after so much time, if it's to inform that : I don't accept people who cancel – I thank you for that…:)

Regarding your statement that the sex was reasonable, and that you believe it takes time for a g.p  to loosen up… I must tell you that honestly I don't need time to get used to someone and give my best performance… I'm naturally uninhibited…:lol: but…I believe that in your case you were really very nervous, and I sincerely felt that I was dealing with a perhaps (almost) virgin…

Anyway, thank you for writing and especially for not being vulgar… And thank you also for telling the truth about – “that I didn't accept the money you offered me for the day you cancelled”.  If I don't want to receive visits from someone I don't consider trustworthy, I also don't accept money for a service not provided…:)

Rafaela 

Redigeret af Rafaela
  • Synes godt om 7
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Virkelig flot af Rafaela at tage sig tid til at svare så grundigt.

Jeg har mange gange efterhånden forsøgt at kontakte hende, men har desværre endnu ikke fået noget svar. Følger retningslinjerne i hendes annonce og har altid skrevet fra nummer, som man kan slå op på Mobilepay. Kan sagtens forstå, at hun vælger nogle fra, men kunne virkelig godt tænke mig at få lov til at møde denne fantastisk smukke kvinde - de billeder af hende er bare utrolige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vest50 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har mange gange efterhånden forsøgt at kontakte hende, men har desværre endnu ikke fået noget svar

Just to be clear, and I'm not referring to You, but to how things really are - The messages I don't reply to are because I realized something was wrong…OR I never receive them anymore ‘cause those numbers are already blocked for a long time, ‘cause at some point I received a "malicious" message that wasn't considered serious.

I can't cite the countless examples of what I already know isn't a client or is at least suspicious, because I would help those trying to deceive me change their “strategy”…So let them continue using the same “method” and I'll get rid of them all… I don't argue, I block and maintain my peace…

Any internet search mechanism to confirm name and address doesn't mean it's trustworthy because I've been deceived many times by people with registered names and addresses.

I can't have any doubts about whether or not I can receive someone – if in doubt, I choose the option not to reply or, depending on the message, it is blocked directly.

Rafaela 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rafaela skrev, for 9 timer siden:

And because you told me you had no sexual experience, it was something new for you, so I even gave you some advice – one of them was – “Never ask a woman if she had an orgasm”. :lol:

My sexual experience was quite limited before visiting you, but I only told you it was my first time with a GP. My experience, however, wasn't very good so I considered and still consider myself quite a newbie, even though I've gotten better. And I agree with the last point, though I'd also say the same for GP's or generally women asking if I came. It can very much be an on or off switch for me and especially when I don't have much experience. The pressure definitely overwhelmed me, and I couldn't really loosen up. It was out of my control at the time.

Regarding your statement that the sex was reasonable, and that you believe it takes time for a g.p  to loosen up… I must tell you that honestly I don't need time to get used to someone and give my best performance… I'm naturally uninhibited…:lol: but…I believe that in your case you were really very nervous, and I sincerely felt that I was dealing with a perhaps (almost) virgin…

Well...your performance was great! It was just not the right match at the time. I thought more with my dick than being more reasonable (there are GP's that can offer honest to god sex advice because they have a degree). I should've probably started out with that but live and learn.

Anyway, thank you for writing and especially for not being vulgar… And thank you also for telling the truth about – “that I didn't accept the money you offered me for the day you cancelled”.  If I don't want to receive visits from someone I don't consider trustworthy, I also don't accept money for a service not provided…:)

@Rafaela I appreciate your general willingness to engage with a review long overdue. Though you can take this advice with a grain of salt, write down the rules for cancellation on your page. I had cancelled with a GP before, and I was still able to get another time with her, so I assumed that you wouldn't have such a problem with it. I guess it varies amongst GP's. Take it or leave it, besides people can read my review about it.

Del dette indlæg

Link til indlæg

P.s. I appreciate that you weren't very stringent with time

Del dette indlæg

Link til indlæg
KCFap skrev, for 41 minutter siden:

Though you can take this advice with a grain of salt, write down the rules for cancellation on your page.

I will not include cancellation rules in my ad - because I don't have rules about cancellation - I act according to what I deem fair…:)

I didn't find your cancellation honest and realized you weren't going to show up on the same day you scheduled…

AND how do I know that?

i can't reveal that – Because it would help those who try to deceive me, to change their "strategies,"…So…Let them continue using the same “methods”…

Have a good day…:)

Rafaela 

Redigeret af Rafaela

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rafaela skrev, for 3 minutter siden:

I will not include cancellation rules in my ad - because I don't have rules about cancellation - I act according to what I deem fair…:)

I didn't find your cancellation honest and realized you weren't going to show up on the same day you scheduled…

AND how do I know that?

I can't disclose it - it would help those who deceive me continue using the same methods…

Have a good day…:)

Rafaela 

I'm only expressing my own opinion. I did say that you can take my advice with a grain of salt. This is a forum after all. I cannot control what you deem and don't deem honest. But since we clearly disagree on this, there isn't much to argue about. Have a good day! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
KCFap skrev, 1 time siden:

I'm only expressing my own opinion. I did say that you can take my advice with a grain of salt. This is a forum after all. I cannot control what you deem and don't deem honest. But since we clearly disagree on this, there isn't much to argue about. Have a good day! :)

Yes, you can express your opinion even if it's strangely late...:) But excuse me, I don't believe you're "qualified" to give me advice - NOT in the sense of “have a degree”, but in the sense of “lacking life experience”…

AND I don't doubt for a moment that your visit always had some bad intentions, and you yourself couldn't hide that with your excessively nervous behavior….

Rafaela 

Redigeret af Rafaela

Del dette indlæg

Link til indlæg
KalundborgMature skrev, for 4 minutter siden:

And please use PM to message eachother :roll:

Thank you for the “very useful information” and I have no intention of disrespecting the moderators' rules, BUT personally I think it's good that some information is public so that people can think about it…

At least I'm not writing "thank you" or a heart emoji…:)

Good day for you too… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...