Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Chilli forleden i en diskret lejlighed i Emdrup. Det var en super oplevelse. De kedelige detaljer først:

Jeg ankom ved middagstid, som dagens gæst nummer to, fik jeg senere at vide.Hun var glad og oplagt og jeg blev modtaget med kys og kram. Der blev afregnet, jeg klædte mig mig af og hun begyndte på en ikke særlig engageret massage. Jeg tror hun kunne mærke, at jeg ikke var kommet pga. smerter i skulder og lænd, men af andre årsager. Hun spurgte ligeud om vi skulle droppe massagen. Dejlig ligefrem. Det kan jeg lide. Hun lagde sig på ryggen og jeg gik i gang med at slikke hende. Hun er smuk, fin og selvfølgelig ren derned, men blev ikke synderlig opstemt. Vi havde sex i forskellige stillinger og det lader til hun synes, det var sjovere. Hun er virkelig XS. Jeg tror jeg er gennemsnitlig størrelse, men der er bestemte stillinger, hvor det ikke gik an at støde i bund, så det undlod jeg selvfølgelig og vi talte om, hvad hun synes var rart. Dejlige bryster at lege med. Andre steder på kroppen var hun ret kilden. Våde kys var ikke lige sagen for hende, så det blev ikke super intimt, men dejlig sex;)

Opsummerende:

• Så absolut en pige jeg er glad for at have nået at besøge inden hun skal videre. Jeg forstod at hun håber på at komme retur til København til foråret, og så kommer jeg med garanti forbi igen.
  • Hendes massage-skills kan jeg ikke sige noget om.
  • Lækker krop, god sex for mig. Muligvis også for hende, liiidt svært at sige. Selvom hun var glad, smilende og i godt humær, oplevede ikke at hun var ovenud erotisk, som man til tider kan opleve, men ingen klager herfra. Det er helt forståeligt når man fanger hende op ad dagen og i slutningen af hendes besøg i byen.
Redigeret af Stantheman
Typo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Virkelig god anmeldelse, hvor du får mange detaljer om hele oplevelsen  med uden at drukne i ord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 50 minutter siden:

Virkelig god anmeldelse, hvor du får mange detaljer om hele oplevelsen  med uden at drukne i ord.

Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...