Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er en gammel kending her, nu på ny profil.

Ja, hun er dyr, og efter min subjektive vurdering ikke 3.000 værd. Men, du får det, du kommer efter: en meget petite pige, som er glad for sex. Og som lystigt tager dig til roden (øko). Men det er slut så snart du er kommet.

Jeg har været 'heldig' at fange hende på dage, hvor hun kunne overtales til et mindre beløb. 2 besøg. Ikke gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 3 timer siden:

Hun er en gammel kending her, nu på ny profil.

Ja, hun er dyr, og efter min subjektive vurdering ikke 3.000 værd. Men, du får det, du kommer efter: en meget petite pige, som er glad for sex. Og som lystigt tager dig til roden (øko). Men det er slut så snart du er kommet.

Jeg har været 'heldig' at fange hende på dage, hvor hun kunne overtales til et mindre beløb. 2 besøg. Ikke gentagelse.

ok tak , hvor meget mindre kan man få hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 6 timer siden:

På en sjælden dag 2. Men, hun er ret stædig 

tak, det har jeg allerede indtryk af ) tak, for svaret , men er nærmest sneet inde, Det er privat hos hende er det et ok kvarter ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er privat. Og helt fredeligt boligkvarter tæt på stationen 

M A M skrev, den 5.2.2026 at 23:39:

tak, det har jeg allerede indtryk af ) tak, for svaret , men er nærmest sneet inde, Det er privat hos hende er det et ok kvarter ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...