M A M 17 Skrevet 4. Februar https://sugardaters.com/us/profile/jBW7NEGnz- Hun vil have 3000 mindst og er ikke til alt men meget , dog ikke øko sex. Nogle der har prøvet hende , jeg har en mulig aftale en af dagene. Men er noget i tvivl om det er de penge værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 384 Skrevet 5. Februar Hun er en gammel kending her, nu på ny profil. Ja, hun er dyr, og efter min subjektive vurdering ikke 3.000 værd. Men, du får det, du kommer efter: en meget petite pige, som er glad for sex. Og som lystigt tager dig til roden (øko). Men det er slut så snart du er kommet. Jeg har været 'heldig' at fange hende på dage, hvor hun kunne overtales til et mindre beløb. 2 besøg. Ikke gentagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M A M 17 Skrevet 5. Februar thedanishdude skrev, for 3 timer siden: Hun er en gammel kending her, nu på ny profil. Ja, hun er dyr, og efter min subjektive vurdering ikke 3.000 værd. Men, du får det, du kommer efter: en meget petite pige, som er glad for sex. Og som lystigt tager dig til roden (øko). Men det er slut så snart du er kommet. Jeg har været 'heldig' at fange hende på dage, hvor hun kunne overtales til et mindre beløb. 2 besøg. Ikke gentagelse. ok tak , hvor meget mindre kan man få hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 384 Skrevet 5. Februar M A M skrev, for 5 timer siden: ok tak , hvor meget mindre kan man få hende ? På en sjælden dag 2. Men, hun er ret stædig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M A M 17 Skrevet 5. Februar thedanishdude skrev, for 6 timer siden: På en sjælden dag 2. Men, hun er ret stædig tak, det har jeg allerede indtryk af ) tak, for svaret , men er nærmest sneet inde, Det er privat hos hende er det et ok kvarter ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 384 Skrevet 7. Februar Ja, det er privat. Og helt fredeligt boligkvarter tæt på stationen M A M skrev, den 5.2.2026 at 23:39: tak, det har jeg allerede indtryk af ) tak, for svaret , men er nærmest sneet inde, Det er privat hos hende er det et ok kvarter ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg