Hop til indhold

moneytalksdirtycash kbh

Featured Replies

Skrevet

Hun er en gammel kending her, nu på ny profil.

Ja, hun er dyr, og efter min subjektive vurdering ikke 3.000 værd. Men, du får det, du kommer efter: en meget petite pige, som er glad for sex. Og som lystigt tager dig til roden (øko). Men det er slut så snart du er kommet.

Jeg har været 'heldig' at fange hende på dage, hvor hun kunne overtales til et mindre beløb. 2 besøg. Ikke gentagelse.

Skrevet
  • Author
thedanishdude skrev, for 3 timer siden:

Hun er en gammel kending her, nu på ny profil.

Ja, hun er dyr, og efter min subjektive vurdering ikke 3.000 værd. Men, du får det, du kommer efter: en meget petite pige, som er glad for sex. Og som lystigt tager dig til roden (øko). Men det er slut så snart du er kommet.

Jeg har været 'heldig' at fange hende på dage, hvor hun kunne overtales til et mindre beløb. 2 besøg. Ikke gentagelse.

ok tak , hvor meget mindre kan man få hende ?

Skrevet
  • Author
thedanishdude skrev, for 6 timer siden:

På en sjælden dag 2. Men, hun er ret stædig 

tak, det har jeg allerede indtryk af ) tak, for svaret , men er nærmest sneet inde, Det er privat hos hende er det et ok kvarter ?

Skrevet

Ja, det er privat. Og helt fredeligt boligkvarter tæt på stationen 

M A M skrev, den 5.2.2026 at 23:39:

tak, det har jeg allerede indtryk af ) tak, for svaret , men er nærmest sneet inde, Det er privat hos hende er det et ok kvarter ?

• 2 months later...
Skrevet

4000 for en 69. Hun siger hun fik det i går. Hm gud ved hvad der snakker. Hun må gå glip af så mange aftaler med den pris

• 2 weeks later...
Skrevet

Som thedanishdude skriver så har hun dyrket SD on/off i et stykke tid.

Jeg har besøgt hende en del gange, altid været tilfreds og kan ikke nikke genkendende, til kritikken. Min oplevelse generelt er at man oftest modtager den energi, som man udsender. Hun er fræk, sutter den vådt til roden, vil gerne slikkes og får man fyret hende rigtigt op så sprøjter hun. Om det er øko gør mig ikke det store.

Hun er i den høje ende økonomisk 3-4+ afhængigt af hvad vi skal, men er man til en fræk og meget petite latina, så er det vel bare prisen at betale. Personligt har jeg ikke oplevet lignende krop andre steder tbh..

Redigeret af GingerNinja

Skrevet

Ha ha blow er med gummi osv. Helt løgn det der skrives herover

Og ja en drengekrop, med små bryster som hænger

Redigeret af herrens

Skrevet
GingerNinja skrev, den 7.5.2026 at 21:17:

Som thedanishdude skriver så har hun dyrket SD on/off i et stykke tid.

Jeg har besøgt hende en del gange, altid været tilfreds og kan ikke nikke genkendende, til kritikken. Min oplevelse generelt er at man oftest modtager den energi, som man udsender. Hun er fræk, sutter den vådt til roden, vil gerne slikkes og får man fyret hende rigtigt op så sprøjter hun. Om det er øko gør mig ikke det store.

Hun er i den høje ende økonomisk 3-4+ afhængigt af hvad vi skal, men er man til en fræk og meget petite latina, så er det vel bare prisen at betale. Personligt har jeg ikke oplevet lignende krop andre steder tbh..

Men velkommen money talks.

Skrevet
herrens skrev, for 3 timer siden:

Men velkommen money talks.

Hvadbehager? Jeg er skam reel nok sømand!

hvorvidt blow har været med gummi for dig, skal jeg ikke kunne svare på, det ved du jo bedst selv. Jeg har ikke noget at klage over, jeg foretrækker små bryster, men hver sin smag.

Redigeret af GingerNinja

Skrevet
GingerNinja skrev, for 7 minutter siden:

Hvadbehager? Jeg er skam reel nok sømand!

hvorvidt blow har været med gummi for dig, skal jeg ikke kunne svare på, det ved du jo bedst selv. Jeg har ikke noget at klage over, jeg foretrækker små bryster, men hver sin smag.

LOL to indlæg om dig selv. Fordi der ikke er kunder til prisen . God weekend

Skrevet

herrens skrev, for 41 minutter siden:

LOL to indlæg om dig selv. Fordi der ikke er kunder til prisen . God weekend

Du postulere altså fortsat at jeg skulle være hende? Mon ikke at du får lidt af en forskrækkelse hvis vi lavede en aftale 😅 Selvom det sikkert kunne være hyggeligt over et glas Sassicaia, mon ikke der kunne komme nogle gode røvere på bordet.

- Men alt godt, nyd søndagssolen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.