Hop til indhold

Nicha Aarhus dårlig oplevelse

Featured Replies

• 3 months later...
Skrevet
  • Author

Kan se hun prøver lykken igen i Aarhus spar nu pengene drenge der er bedre steder at bruge dem;-)

Skrevet

Jeg er helt enig. Rigtig dårlig oplevelse jeg havde med Nicha, dog noget tid siden.

Jeg rørte hendes brystvorte og så skældte hun ud på mig, at “jeg skulle ikke røre hendes brystevorte og ingen piger kan lide det.” .. Hun suttede rigtig godt pik, for hun kunne ikke sige noget med min pik i munden.. Under sex skulle jeg hele rettes på og blev bedt om at gøre det på en bestemt måde og hun holdte konstant øje med kondomet… spurgte om hun ikke havde lyst til at sutte min pik, indtil jeg kom.. Blowjobbet var godt, resten og hendes personlighed var direkte forfærdelig.

Redigeret af udinaturen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.