Hop til indhold
Iknowasian

Pas på med for mange oplysninger!

Recommended Posts

Kære brødre

jeg har gennem flere år nydt godt af anmeldelserne i dette forum hvilket helt sikkert har sparet mig for at bruge penge på dårlige oplevelser. 
nu har jeg oprettet en profil - ikke for at skrive anmeldelser, men for at komme med en opfordring. 
jeg havde en sød “veninde” som jeg besøgte meget og holdt meget af. 
jeg læste naturligvis hendes anmeldelser, og kort efter at en broder skrev en lidt for præcis beskrivelse af hvor hun holdt til blev hun sendt hjem af myndighederne. 
jeg vil derfor gerne opfordre alle til at tænke på pigerne og undlade at oplyse for meget om deres lokation.

hvis administrator ønsker dette indlæg et andet sted eller slettet så er det ok for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det en overtrædelse af reglerne herinde, hvis man skriver at pige bor på Nordvej 27 3 th eller lignende.

Jeg tror ikke, at politiet læser med herinde. De ringer bare til pigen og laver en aftale og når hunm lukker op, så laver de en kontrol :) 

Så ingen grund til bekymring

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig i at der ikke skal deles personlige oplysninger om pigerne. 

At piger (og alle andre) uden gyldig ophold så bliver bliver hjulpet hjem hurtigst muligt har jeg det helt fint med. 
Dels gør det forbudte ophold det desværre alt for ment at udnytte pigerne, når de er i den meget sårbare situation. 
Dels har jeg en ide om at dem der arbejder her ulovligt dels ikke oplyser indtjening og dels sandsynligvis er medvirkende til hvidvaskning med mere. 

Jeg er dog ikke så naiv at jeg tror på at alle oplyser alt til skattefar. Der er desværre nok mange der intet oplyser. 
Lidt sjovt med dobbeltmoralen. Fætteren i pizzabaren er alle enige om skal straffes og hjemsendes for at arbejde sort på overførelsesindkomst ... :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...