Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg overvejer at aflægge dette sted et besøg, men kunne godt tænke mig at høre lidt om stedet først - gerne nogle der har erfaringer udover bare massage.

Og inden "Politiet" herinde brokker sig over adresseoplysningen, så fremgår den altså direkte af deres annonce:  https://annoncelight.dk/showad/447130

I må også meget gerne oplyse priser. 

Tidligere var det vist helt normalt i Vejle, at 1 time med 2 gange sex og massage kostede 1.200 kr. - men måske priserne i Vejle er opadgående ?

Skrevet

Pudsigt - jeg kørte forbi for en time siden. Har aldrig set at der var aktivitet af den slags i det hus. 
Spændende sted for det er pænt udefra, og billederne indefra - hvis de er fra stedet - ser også rigtig fine ud. Lækkert interiør og ja…. Lækker thai pige måske også. 

Dejligt hvis der er kommet nyt seriøst thaimassage til Vejle. 
Glæder mig til at høre om nogen har besøgt stedet og kan løfte sløret for niveauet. 
Ellers må jeg jo afsted;)

Skrevet

Billede nr3 har jeg set i mange år. Såvidt jeg husker tilhørende en annonce med lidet flatterende anmeldelser. Et sted i Skive der just er lukket, men har været der i maaaange år.. med pågældende billede… Er der andre der kan bidrage? 

Redigeret af Luxuria

Skrevet

Var forbi forleden, koblingen til Skive som @Luxuria Skriver er sandsynligvis korrekt, da Cat på stedet fortalte at hun senest havde været i Skive. Stedet er pænt istandsat, og Cat er venlig og let at kommunikere med. Hun er en høj og slank Thai, pæne lavede bryster som er ret hårde. Havde bestilt 30min med blow og sex, ingen massage - men selve oplevelsen var noget middelmådig, helt fraværende indlevelse og generelt en meget tam affære, og helt sikkert ikke til et genbesøg for mit vedkommende. Ville ønske jeg havde genkendt billedet som Luxuria også omtaler, og dermed formentlig ville være advaret om niveauet.

Redigeret af Kirneh86

• 3 months later...
Skrevet

Hen der er der, er en ældre person. Som jeg måske før har set på koldingvej. På Koldingvej trak jeg glemt min pung kortet. Det skete så også i dag. Kommer ikke igen.

8000

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.