AbeBruger30 5 Skrevet for 8 timer siden (edited) https://annoncelight.dk/showad/447615 Besøgte denne Latino Dame til 30 min. Coraal er sød og lidenskablig. Hun smiler venligt og tog sig godt af mig. Jeg tror det er hende på billederne, men der er et meget stærkt ansigt filter på. Så hendes ansigt ligner nærmest overhovedet ikke. Hun er ikke så køn som profilen prøver at sælge, men hendes krop matcher billider. Ikke en stor pige, men gode Latino former. Det hele føles dejligt naturligt, ingen plastik i bryster eller røv. Hun er meget engageret i agten. Hun rider dejligt og følger de Latino rytmer der spilles på telefonen. Hun kyssede mig meget på halsen(jeg havde ikke tilvalgt noget), som var ret dejligt. Hun efterlod ingen mærker. Blow --> Ridding --> Missionær --> Doggy. Jeg plejer at komme ret hurtigt, men hun var med på at sætte tempo ned så jeg kunne holde de 30 min. Det hele føles meget rutine, så ikke naturlig gfe, men tiltgængæld er det en udmærket rutine og Coraal lever sig godt ind i rollen. Engelsk er lidt begrænset, men ikke et problem. Jeg tror ikke man skriver med pigen, men hun overholdt den aftale vi havde, og tiden føles fair. Ville give højere karakter, hvis hun var mere ærlig med billederne. 6/10 Redigeret for 8 timer siden af AbeBruger30 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 51 Skrevet for 5 timer siden Du er en travl herre Men vi har åbenbart samme smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg