Hop til indhold
Persiskhingst

big-natural-breasts Mia, København

Recommended Posts

Hey alle håber i har det godt . I søgen efter bløde store bryster har jeg stødt på hende( har ikke rigtigt fundet noget endnu )  

https://nympho.dk/n14596/4471/big-natural-breasts

anmendleserne er lidt gamle . Er nogen der har besøgt hende fornyelig? Og er hun berøringsvenlig?  

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Persiskhingst skrev, for 6 timer siden:

Hey alle håber i har det godt . I søgen efter bløde store bryster har jeg stødt på hende( har ikke rigtigt fundet noget endnu )  

https://nympho.dk/n14596/4471/big-natural-breasts

anmendleserne er lidt gamle . Er nogen der har besøgt hende fornyelig? Og er hun berøringsvenlig?  

Hvis hendes bryster er naturlige, så kan jeg flyve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyr88 skrev, for 5 minutter siden:

Hvis hendes bryster er naturlige, så kan jeg flyve.

Jeg er lige ved at tro, du bare kan lette:). Det er ikke to runde kugler, som ligner at de er klistret på. Jeg synes de ser mere eller mindre naturlige ud. De har den naturlige lidt hængende form og det plejer plastik versioner ikke at gøre.

Jeg kan tage fejl, men så må du til at købe flybilletter til sommer, når du skal på ferie :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

er også sikker på de er fake. Eller billederne er manipuleret.,Naturlige bryster kan ikke være så runde når de er så store. Helt umuligt. store bryster er fedt. Fedt er ikke så fast der. 

Redigeret af Pink Peach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jens70 skrev, for 12 minutter siden:

Det er ikke to runde kugler, som ligner at de er klistret på. 

Sådan ser det mest ud hvis man har ingen bryster i forvejen eller får lagt for meget silikone i. Men har man store bryster i forvejen for får lagt lidt ind, f.eks. for at løfte brysterne, ser det mere naturligt ud.

Redigeret af Pink Peach

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...