Hop til indhold
Magic Dick

Maise - som en perle i havet

Recommended Posts

Alle ved hvor dyrebar en perle er og hvor svært det er at finde en perle - Jeg har fundet denne perle - Maise.

Nu er Maise ganske vist ikke et ubeskrevet blad på dette forum, men tillad mig dog at give mit besyv med.

Sidst jeg besøgte Maise blev jeg mødt af en ufattelig smuk pige i en flot hvid sommerkjole, præcis som jeg ville møde hende på gaden, på en café eller på indkøb.

Sommerkjole, sort bh og høje hæle, men dog uden trusser – ved ikke om Maise handler i Brugsen uden trusser – men tanken er meget tiltalende.

Dette naturlige look er meget sigende for Maise, naturlig fra yderst til inderst. Intet kunstigt hår, ingen overdreven make-up, flotte ægte bryster og ingen tatoveringer eller piercinger.

Den tid man tilbringer sammen med Maise føles som var man sammen med sin egen kæreste, men desværre er Maise kun til lån.

Selve sex-agten vil jeg ikke gå i detaljer med, det er for privat og intimt og sikkert også meget individuelt fra person til person, men det er faaaaaaantaaaaaastisk.

Første gang jeg besøgte Maise spurgte jeg om jeg måtte besøge hende igen, hvorefter jeg fik det største, varmeste og dejligste våde kys jeg har fået i mange år – Maise svarede: tag dette kys som svar på dit spørgsmål.

Maise er virkelig en pige der er glad for sex og helt afklaret med hendes job – det mærker man tydeligt, slet ingen tvivl om det.

Skal jeg besøge Maise igen? HELT SIKKERT

Pas godt på denne perle

PS. Maise deltager i program om prostitution på DR-2 mandag d. 12. maj kl. 22.00

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...