Geddebuk 2 Skrevet for 21 timer siden Jeg ser en del GP´ er annoncerer med strap on. Er der nogle af jer som bruger disse tilbud? Af dem som har prøvet, hvad synes i om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mellius 2 Skrevet for 20 timer siden (edited) Tror ikke at pigerne ville annoncere med det, medmindre at der var efterspørgsel på den service. Men ja.. har prøvet det og på den rette dag og med den rette chauffør på dildoen, så kan det være en rigtig fin oplevelse. Redigeret for 20 timer siden af Mellius 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3357 Skrevet for 6 timer siden Jeg har prøvet mange gange, altid i forbindelse med dominans og fået mange vidunderlige analorgasmer i tidens løb. Det vildeste jeg har prøvet var 16 analorgasmer i løbet af et par timer, min krop var fuldstændig revet fra hinanden, alle muskler havde været spændt op, kunne næsten ikke gå ned af trappen efter besøget hos https://www.mistressno1.com/ En fantastisk følelse i hele kroppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskmandsj 19 Skrevet for 2 timer siden Jeg skal også have min debut med en strapon, men jeg ved ikke hvem jeg skal vælge her på Sjælland . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Geddebuk 2 Skrevet for 1 time siden Pite skrev, for 4 timer siden: Jeg har prøvet mange gange, altid i forbindelse med dominans og fået mange vidunderlige analorgasmer i tidens løb. Det vildeste jeg har prøvet var 16 analorgasmer i løbet af et par timer, min krop var fuldstændig revet fra hinanden, alle muskler havde været spændt op, kunne næsten ikke gå ned af trappen efter besøget hos https://www.mistressno1.com/ En fantastisk følelse i hele kroppen 16 ! Analorgasmer… undskyld spørgsmål fra en uvidende/uerfaren. Hvordan er en analorgasme? Er det forbundet med udløsning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3357 Skrevet for 1 time siden Geddebuk skrev, for 26 minutter siden: 16 ! Analorgasmer… undskyld spørgsmål fra en uvidende/uerfaren. Hvordan er en analorgasme? Er det forbundet med udløsning? Det giver meget intense orgasmer der spreder sig i hele kroppen. For mit vedkommende er det uden udløsning, tit er pikken ikke engang stiv. Men jeg har set en anden mand, der sendte en stråle afsted da anal-orgasmen kom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg