Hop til indhold
Geddebuk

Strap on

Recommended Posts

Tror ikke at pigerne ville annoncere med det, medmindre at der var efterspørgsel på den service.

Men ja.. har prøvet det og på den rette dag og med den rette chauffør på dildoen, så kan det være en rigtig fin oplevelse.

Redigeret af Mellius

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet mange gange, altid i forbindelse med dominans og fået mange vidunderlige analorgasmer i tidens løb.

Det vildeste jeg har prøvet var 16 analorgasmer i løbet af et par timer, min krop var fuldstændig revet fra hinanden, alle muskler  havde været spændt op, kunne næsten ikke gå ned af trappen efter besøget hos https://www.mistressno1.com/ 

En fantastisk følelse i hele kroppen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 4 timer siden:

Jeg har prøvet mange gange, altid i forbindelse med dominans og fået mange vidunderlige analorgasmer i tidens løb.

Det vildeste jeg har prøvet var 16 analorgasmer i løbet af et par timer, min krop var fuldstændig revet fra hinanden, alle muskler  havde været spændt op, kunne næsten ikke gå ned af trappen efter besøget hos https://www.mistressno1.com/ 

En fantastisk følelse i hele kroppen :) 

16 ! Analorgasmer…

undskyld spørgsmål fra en uvidende/uerfaren. Hvordan er en analorgasme? Er det forbundet med udløsning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Geddebuk skrev, for 26 minutter siden:

16 ! Analorgasmer…

undskyld spørgsmål fra en uvidende/uerfaren. Hvordan er en analorgasme? Er det forbundet med udløsning?

Det giver meget intense orgasmer der spreder sig i hele kroppen. For mit vedkommende er det uden udløsning, tit er pikken ikke engang stiv. Men jeg har set en anden mand, der sendte en stråle afsted da anal-orgasmen kom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...