Hop til indhold

Strap on

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser en del GP´ er annoncerer med strap on.

Er der nogle af jer som bruger disse tilbud?

Af dem som har prøvet, hvad synes i om det?

Skrevet

Tror ikke at pigerne ville annoncere med det, medmindre at der var efterspørgsel på den service.

Men ja.. har prøvet det og på den rette dag og med den rette chauffør på dildoen, så kan det være en rigtig fin oplevelse.

Redigeret af Mellius

Skrevet

Jeg har prøvet mange gange, altid i forbindelse med dominans og fået mange vidunderlige analorgasmer i tidens løb.

Det vildeste jeg har prøvet var 16 analorgasmer i løbet af et par timer, min krop var fuldstændig revet fra hinanden, alle muskler  havde været spændt op, kunne næsten ikke gå ned af trappen efter besøget hos https://www.mistressno1.com/ 

En fantastisk følelse i hele kroppen :) 

Skrevet
  • Author
Pite skrev, for 4 timer siden:

Jeg har prøvet mange gange, altid i forbindelse med dominans og fået mange vidunderlige analorgasmer i tidens løb.

Det vildeste jeg har prøvet var 16 analorgasmer i løbet af et par timer, min krop var fuldstændig revet fra hinanden, alle muskler  havde været spændt op, kunne næsten ikke gå ned af trappen efter besøget hos https://www.mistressno1.com/ 

En fantastisk følelse i hele kroppen :) 

16 ! Analorgasmer…

undskyld spørgsmål fra en uvidende/uerfaren. Hvordan er en analorgasme? Er det forbundet med udløsning?

Skrevet
Geddebuk skrev, for 26 minutter siden:

16 ! Analorgasmer…

undskyld spørgsmål fra en uvidende/uerfaren. Hvordan er en analorgasme? Er det forbundet med udløsning?

Det giver meget intense orgasmer der spreder sig i hele kroppen. For mit vedkommende er det uden udløsning, tit er pikken ikke engang stiv. Men jeg har set en anden mand, der sendte en stråle afsted da anal-orgasmen kom. 

Skrevet

Du skal finde en GP, ikke for ung, der har erfaring med pegging. Fortæl hende, det er første gang, så hun vælger en tynd, bruger rigeligt glidekrem og er forsigtig. Nogle GPer er ikke særlig gode til det, det fungerer bedst, hvis du kan li lidt dominans og hun gir sig god tid og spiller sin rolle godt. (“ Nu skal du prøve det, som vi kvinder har måttet finde os i altid” -  eller lignende). Allerbedst i en stilling, så hun ka gi dig et HJ imens.

Skrevet
  • Author
Catana skrev, den 6.2.2026 at 10:34:

Du skal finde en GP, ikke for ung, der har erfaring med pegging. Fortæl hende, det er første gang, så hun vælger en tynd, bruger rigeligt glidekrem og er forsigtig. Nogle GPer er ikke særlig gode til det, det fungerer bedst, hvis du kan li lidt dominans og hun gir sig god tid og spiller sin rolle godt. (“ Nu skal du prøve det, som vi kvinder har måttet finde os i altid” -  eller lignende). Allerbedst i en stilling, så hun ka gi dig et HJ imens.

Tak for input.

Endnu et spørgsmål fra en uerfaren.

hvordan forbereder man sig? Jeg tænker på “rengøring” af anus etc?

Skrevet

De gange jeg har prøvet at få med en strapon har føltes enormt frækt. Det er ikke noget jeg kan få en orgasme af, men jeg er dog ret vild med følelsen af at blive taget og brugt af pigen. Nogen piger er da også blevet lidt overraskede når jeg har bedt om at få gummipikken i den "øverste røv" først, og opfordret hende til at holde mig for næsen imens. Jeg er selv vild med at give facefuck, og så synes jeg det kan blive lidt vildt at modtage også.

En pige der af og til har haft en annonce på har en strapon med 2xvibration, både i den del hun knepper manden med, og den hun selv har i fissen. Lækkert stykke legetøj, men muligvis det bedste ved besøget.

Jeg prøver på at have være på toilettet et stykke tid inden sådan et besøg, men det med at lave udskylning af tarmen synes jeg aldrig rigtigt har virket for mig. For det meste er gummipikken kommet ren ud, og af de gange det er gået galt har pigen mest kunnet grine af det og har ordnet det med en vådserviet. En enkelt gang er en pige dog blevet decideret sur på mig over at der ikke var rent.

Skrevet

På Temu kan man købe nogle udmærkede brusehoveder til at skrue på bruseslangen. Da jeg er i den alder, hvor der hvert 3. år skal laves en kikkertundersøgelse, kan jeg selv se hvor effektiv den er, og jeg får da også ros af sygeplejersken ;-)

Skrevet
Catana skrev, for 19 timer siden:

På Temu kan man købe nogle udmærkede brusehoveder til at skrue på bruseslangen. Da jeg er i den alder, hvor der hvert 3. år skal laves en kikkertundersøgelse, kan jeg selv se hvor effektiv den er, og jeg får da også ros af sygeplejersken ;-)

Min oplevelse er også er du 100% ren bagi, giver det en langt mere intens oplevelse.

Skrevet
  • Author

Tak til jer for gode inputs.:)

Når I har prøvet det er det så foregået med jer/dig på alle fire og kvinden tager jer bag i med strapon dildoen eller har I/du ligget på ryggen og fået den bag i mens kvinden har spillet din pik?

Og hvad foretrækker I?

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Jeg vender lige tilbage til denne tråd. Har endnu ikke prøvet og tænker stadig.

Et spørgsmål mere:

En strap on/dildo kan vel føles unaturlig/hård i forhold til en pik. Ville det være bedre/skønnere at prøve med en rigtig pik, jeg tænker f. eks. med en trans første gang? Ville det måske føles bedre?

Er der nogle som har erfaringer med begge muligheder?

Skrevet
Geddebuk skrev, den 28.3.2026 at 06:18:

En strap on/dildo kan vel føles unaturlig/hård i forhold til en pik. Ville det være bedre/skønnere at prøve med en rigtig pik, jeg tænker f. eks. med en trans første gang? Ville det måske føles bedre?

Er der nogle som har erfaringer med begge muligheder?

En pige der nyder at give pegging, har flere størrelser med forskelligt materiale at vælge i mellem. Under alle omstændigheder, når du er ny i gamet, så holder hun dildoen relativt lille.

Om du vil lege med en trans skal du afgøre med dig selv. Jeg tænder ikke på transer, så jeg skal ikke kunne udtale mig om det er godt eller skidt. Men jeg nyder en kvinde der giver mig en tur. Og laver du en god research, fortæller at du er helt grøn i denne felt, så er jeg sikker på at du får en god oplevelse. Specielt hvis du besøger en velanmeldt pige.

Skrevet

Geddebuk skrev, den 28.3.2026 at 06:18:

En strap on/dildo kan vel føles unaturlig/hård i forhold til en dildo.

De fås også meget bløde …

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.