Hop til indhold

Gratischat.dk. Nogle der bruger den?

Featured Replies

Skrevet

Gratischat.dk er seriøst dårligt på iPad, i hvert fald.

Superchat virkede fint, har haft nogle fede chats der med seriøst store bulls :biggrin: Og et par enkelte virkeligt hotte q, der var til de samme hotwife/cuckold-lege.

Hvad man dog ikke kan få i fantasiens verden …

Skrevet
  • Author
F67 skrev, for 1 minut siden:

Gratischat.dk er seriøst dårligt på iPad, i hvert fald.

Superchat virkede fint, har haft nogle fede chats der med seriøst store bulls :biggrin: Og et par enkelte virkeligt hotte q, der var til de samme hotwife/cuckold-lege.

Hvad man dog ikke kan få i fantasiens verden …

Både på iphone og pc får jeg bare en hvid skærm når jeg går på siden.  Har haft held få gange at komme på chat fra tlf   Ved godt den er ny og i udvikling.  Ville høre om andre oplever samme 

Skrevet
bull1977 skrev, for 12 timer siden:

Både på iphone og pc får jeg bare en hvid skærm når jeg går på siden

Jeg kan godt komme ind på siden fra PC, har ikke prøvet på tlf.

Jeg har været på gratischat et par gange men synes den virker lidt rodet og ikke nem at bruge.

Hvis man f.eks. skal chatte privat med en anden bruger så overtager besked vinduet ligesom hele skærmen, og når man vender tilbage til chatrummet opdaterer den på ny og man må igen klikke sig ned gennem brugerlisten.

Antal brugere online i de enkelte rum viser vist bare alle som har været logget ind siden start hvilket er ret ubrugeligt. Men det ser selvfølgelig bedre ud for statistikken..

Det er en ny side som åbnede kort før superchat lukkede ned, det er vel ikke helt tilfældigt?

I starten kunne man logge ind som gæst direkte på siden, nu bliver man omdirigeret til først xchat.dk og videre til scorchat.me hvilket virker noget lusket.

Desuden kræves der nu oprettelse af brugernavn + pw, det har jeg ikke forsøgt mig med.

Men når/hvis de får styr på brugervenligheden bliver det sikkert en fin chatside, synes det er godt med mulighed for at oprette profil med lidt info hvilket ikke var muligt på superchat.

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan godt komme ind på siden fra PC, har ikke prøvet på tlf.

Jeg har været på gratischat et par gange men synes den virker lidt rodet og ikke nem at bruge.

Hvis man f.eks. skal chatte privat med en anden bruger så overtager besked vinduet ligesom hele skærmen, og når man vender tilbage til chatrummet opdaterer den på ny og man må igen klikke sig ned gennem brugerlisten.

Antal brugere online i de enkelte rum viser vist bare alle som har været logget ind siden start hvilket er ret ubrugeligt. Men det ser selvfølgelig bedre ud for statistikken..

Det er en ny side som åbnede kort før superchat lukkede ned, det er vel ikke helt tilfældigt?

I starten kunne man logge ind som gæst direkte på siden, nu bliver man omdirigeret til først xchat.dk og videre til scorchat.me hvilket virker noget lusket.

Desuden kræves der nu oprettelse af brugernavn + pw, det har jeg ikke forsøgt mig med.

Men når/hvis de får styr på brugervenligheden bliver det sikkert en fin chatside, synes det er godt med mulighed for at oprette profil med lidt info hvilket ikke var muligt på superchat.

Tænker de stadig udvikler, da jeg kunne komme på.  Hos mig biker den overskuelig på pc. På tlf skal man lige vender sig til at gør div chatrum store ved at trykke på lille blå ikon i top af chat tog mig lidt tid at lære at surfe mellem de forskellige rum 

kun se i aftes og nu her at der stadig gæste profile i chat.  
jeg er kun kommet til xchat/scorchat hvis jeg har trykket på et reklamebanner

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.