Locdog6 7 Skrevet i går klokken 08:55 Hej. fik lige en okay god oplevelse i Herning med Minnie. https://annoncelight.dk/showad/425075 hun ligner ikke helt hende på billeder men fin Thai efter min mening. kommunikationen var god. bookede 1time uden sex men med b2b, bj og hj 1000kr massage startede stille og roligt og virkede meget sensuelt. Så kom hun ret hurtigt til bagdelen og fik tirret ret hårdt med inderlår og mellemkød. endda med et pludseligt klap i røven som jeg aldrig har prøvet før. vendte mig om og hun fortsat i den nedre region. Jeg måtte tænke på andre ting da jeg ikke ville slutte for hurtigt! Syntes jeg holdte okay længe men det syntes hun så ikke! hun var sød, nærværende og serviceminded. jeg fik bad før massage og efter og gik derfra efter 50min. alligevel gik jeg derfra, ret tilfreds med en følelse af en god oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Excess ‘cause I can 32 Skrevet i går klokken 18:42 Er det relativt diskret placeret - kan du evt hinte en smule om hvor i byen vi befinder os ? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg