Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har mødt hende en enkelt gang hvor vi sad på bagsædet af min bil. Hun er sød og imødekommende og har fint med mælk i brysterne. Da hun klemte på vorten sprøjtede der mælk ud på sideruden :P

Det tog en del mails frem og tilbage, mem det lykkedes til sidst. Så hun kan anbefales hvis du kan få en aftale med hende.

Skrevet

Jeg har mødtes med hende for et års tid siden, hun er meget sød og var lidt nervøs den gang, men mon ikke det er blevet bedre nu. Hun har haft nogle dårligt oplevelser med usoigneret mænd og mit møde måtte udskydes, fordi en havde suttet så hårdt at der var kommet sår på hendes brystvort!

Men da vi mødtes var hun som sagt smilende og sød har dejlige milf bryster med en smule mælk i, det bliver dog ikke ved med at sprøjte ud i munden, som ved en der ammer.

Helt klart tiden og pengene værd at mødes med.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.