Hop til indhold
pløkker

Freya, Frederikshavn fantastic thai

Recommended Posts

https://share.google/yoySFVrLprS9Q53EI

En søndag eftermiddag blev til en tur i himlen, besøgte denne pige, og blev så overrasket hun er mere lækker end på billeder....

Havde bestilt 30 minutter og de var fantastiske, vi startede med en dejlig 69er efter lidt tid ville hun kneppes, hvilket hun blev, hendes helt fantastiske slanke krop, havde tændt mig godt op, hun lå på ryggen,  satte mig på knæ, og løftede hende op, så min pik gled op i hende, hun er så dejlig våd og stram...

Knappede hende hårdt og længe inden jeg forpustet kom oppe I hende,  så fantastisk en orgasme for os begge....

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 9 timer siden:

@pløkker lyder næsten som at det var sex uden kondom, med cum inside…

Korrekt,  knepper helst uden gummi og det er faktisk ingen problem 2 til 4 forskellige om mdr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Freya, men før denne anmeldelse kom frem

Kan ikke være mere enig, at hun er en dejlig overraskelse og for en gangs skyld er billederne retvisende med den man møder og ikke som normalt Thai ungdomsbilleder

Hun er charmerende med en lækker krop og giver en tilfredstillende fuld pakke uden alle mulige tillæg for ekstra services, med mindre man er pløkker

Normalt besøger jeg ikke gp'er som tilbyder sex uden kondom  og hun sagde no da jeg skrev med hende  

Men må indrømme, at efter første besøg, så tager jeg risikoen og bestiller aftale i hendes åbningstime, så man ikke risikerer eftersmagen af pløkkers dryppert

https://annoncelight.dk/profile/Lilly.hotsex

Redigeret af NP Dok
.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...