Tomcell 18 Skrevet for 4 timer siden Hej derude! Jeg fik desværre besøgt Mew i Vejle. Hun holder til et velkendt sted, hvor servicen normalt altid er i top! Jeg ville egentligt have besøgt Kimmie, men hun annoncere ret sjældent. Jeg faldt over denne: https://annoncelight.dk/showad/417151 Annoncen tilbyder jo alt hvad hjertet begærer, som sædvanligt og det blev også bekræftet på sms. Intet problem - afsted til Vejle. Vel ankommet og vel mødt af en egentligt sød pige, som ikke helt matcher med billederne - det er lidt svært at bedømme, men man skal ikke forvente Nook som tidligere har været der, så fik jeg en hurtig skylder. Jeg havde lyst til en times massage og der vil jeg gerne prøve to udløsninger. Pigen kan kun meget lidt engelsk, men det gør nogen gange ikke noget. Desværre gjorde det så idag, for det var bestemt ikke alt der er på menuen i annoncen, som hun tilbyder. Hendes franske egenskaber ikke helt i top, men hun har en ok stram mis. Da jeg ville prøve anal, så begyndte det at gå ned af bakke. Det ville hun ikke, så prøvede jeg at fortælle hende at det er i hendes annonce og "hun skrev at prisen var inklusiv alt. Nu kostede det pludselig 500kr mere?? Okay, man kan vel sagtens have en dårlig dag til analsex, men så informer da om det. Jeg var kørt fra Aarhus til Vejle for at få en ordentlig omgang sex, som jeg plejer med de søde thai tøser der findes i Vejle. Så nu var jeg lidt irriteret og min blev en lille smule slap. Så tænkte jeg, så kunne jeg bare lige spille mig selv færdig og komme hende i munden, så jeg sagde: "Can I come in your mouth?" Det fattede hun ikke rigtig, så jeg måtte pege på min pik og så på hendes mund. Det resulterede, så i at hun stod lidt foroverbøjet og kiggede på min pik. Underligt, men hun endte så med at sætte munden til mit pikhoved og da jeg så kom, så trak hun kraftedeme hovedet væk, så min orgasme blev ødelagt. Jamen for helvede! Så gad jeg kraftedeme ikke mere! I hurtigt bad med mig. På dette tidspunkt var der kun gået en halv time, så jeg prøvede at forklare hende, at jeg godt ville betale for 45 minutter, men jeg ville godt have de sidste penge retur. Det kunne pigen simpelthen ikke, for hun havde jo sagt til sin chef at hun var booket en time. Her blev der brugt mobil translation, hvilket også var pisse besværligt. Nu var jeg simpelthen ligeglad og mere irriteret, så jeg tog midt tøj på. Da jeg så er færdig med tage tøj på, så peger hun på min hals og begynder at holde to fingre op. Det fatter jeg ikke noget af, men læner sig ind til hvad jeg tror er et kys, men så giver hun mig sgu et sugemærke på halsen! Hvad fanden er nu det for noget pis!? Hun griner lidt og siger noget med "wife".. for fuck sake kvindemenneske! Slut og ud med mig og afsted i en fart! Det var nok den værste oplevelse jeg længe har haft og de dyreste 30 minutter... Det gider jeg fanme ikke igen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg