Hop til indhold
pacer

Modne damer i Valby

Recommended Posts

Ja...hun kørte falsk mor og datter i en årrække....selv har hun dog kun en søn...griner!

Men hun havde en gang i mellem nogle unge perler der....meget amatøragtigtige....på den gode måde.

Mere uheldig dog også piger under 18... Doh... Men det er år tilbage.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Iøvrigt tog jeg fejl...er ikke Byens største men Jordens største...he he

Søgeresultat1 annoncer fundet. Her vises 1 - 1

ABSOLUT 2 FRÆKKE

modne kvinder. Trekantcocktail. Jordens største babser. 2 piger samme pris. 10.00 - 22.00.

Tlf. 5297 8118

(København)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men er I sikre på, at det faktisk er hende? Jeg har besøgt hende med "jordens største bryster" en del gange i årenes løb, både i Valby og på flere andre adresser før det. Jeg kom mest hos hende i 90'erne, men har også været forbi igen for nogle år siden. Jeg kan genkende meget af det, der skrives (også om unge piger til trekant), men da jeg så annoncen fra linket i det første indlæg, kom jeg ikke til at tænke på hende. De grimme tatoveringer har jeg aldrig set, men de kan jo være kommet til siden. Men jeg synes heller ikke brysterne ligner.

Men hvis det er hende, må man være indstillet på, at det er meget varierende, hvor meget umage hun gider gøre sig. Jeg har haft både gode og mindre gode oplevelser med hende. En gang afbrød hun pludselig seancen for at gå ud i sit køkken og rydde lidt op, hvorefter hun kom tilbage. Men jeg har også oplevet hende levere et pragtfuldt vandfald under en slikketur. Det kommet ganske an på hendes humør. Og hendes bryster er bare helt enorme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er i hvert fald samme telefonnummer: 5297 8118!

Så med mindre den anden pige OGSÅ har så gigantiske babser så....

Og tattoos har jo været trendy længe....så mon ikke 'gammelmor' også er røget med på den... *G*

Eller også har hun været på de 7 verdenshave....

Næppe....hun har nemlig været 'on' næsten dagligt i måske 30-35 år....hold da ferie....

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...