Hop til indhold

Hot Samantha i København

Featured Replies

Skrevet

Oprigtigt spørgsmål..? tænker du, når du lige kigger på de 6-7 billeder, at der er bare ét af dem som er taget i Danmark ? 

- hvis du svare nej, så har du også svaret på dit eget spørgsmål… 

• 3 weeks later...
Skrevet

Er der ingen der har besøgt hende endnu?

Redigeret af M.J.

Skrevet

Jeg har været forbi for en uge siden, og skal snart igen.

Det var en rigtig god oplevelse

Det eneste var at hun ikke er så god til engelsk, men det var ikke et problem

Skrevet
Dingdongdonkeykong skrev, den 1.2.2026 at 21:59:

Oprigtigt spørgsmål..? tænker du, når du lige kigger på de 6-7 billeder, at der er bare ét af dem som er taget i Danmark ? 

- hvis du svare nej, så har du også svaret på dit eget spørgsmål… 

Det er svært at sige hvor billederne er taget, men der er i hvert fald to af dem (og de lader alle til at være en del af samme serie), der har noget der ligner typisk danske stikkontakter i baggrunden.

Bortset fra det står hun med noget dansksproget læsestof i hånden. Omend det er gammelt - fra Covidårene. 

På videoen kan jeg ikke genkende de samme tatoveringer som på stills, så jeg var lidt i tvivl om det var samme pige? Men det er måske ligemeget, da både billeder og video viser en ganske lækker sag!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.