Martsor 11 Skrevet søndag klokken 18:52 Jeg fik endelig taget mig sammen til at besøge Best.GFE i Odense i dag, efter at have kigget på hendes annonce i et stykke tid. https://annoncelight.dk/showad/383135 Hun er en køn og charmerende ung kvinde, med en meget imødekommende og positiv attitude. Hun virker til at gå op i at gøre en tilpas, og det virker også meget naturligt at være hos hende. Jeg havde bestilt en time, og der var ikke noget forsøg på at få mig hurtigere ud af døren. Hun er også nem at tale med bagefter. Selve akten vil jeg ikke sige noget om, men det var helt som jeg ønskede Billederne er ægte og vellignende. Stedet er rimelig diskret, og der er også en diskret parkeringsmulighed tæt på. Ville jeg besøge hende igen? Ja, det kunne jeg godt finde på, og jeg vil gerne anbefale hende til jer andre. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 75 Skrevet mandag klokken 13:11 Michelle er altid en stensikker vinder. Jeg tror ikke jeg har set nogen sige noget negativt om hende, men hvordan skal man også kunne det? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg