Joey Joe Joe 3007 Skrevet søndag klokken 16:58 (edited) Jeg besøgte Lily i Aarhus. Jeg er delvist skuffet. Jeg har skrevet mange indlæg med positive oplevelser. Jeg havde længe kigget på hendes billeder. Der ser hun godt ud. Rigtig godt ud. Men, når man møder hende er hun er meget spinkel. For tynd. Efter min smag. Men det er selve servicen jeg blev skuffet over. Ikke fordi man kan sige hun ikke yder service. Men det er på en ret voldsom, og derfor usexet måde. Ret mekanisk. Starter blowjob på fulde gas. Stønner for kunstigt og for højt senere hen. Det bliver for usexet. Efter min smag. Man føler ikke man er kommet og betaler for at knalde en flot pige. Nærmere at man bliver helt væltet af en vild og voldsom pige. Man altså hun gør det i god mening. Det kan der ikke være tvivl om. Og er man meget trængende efter kvinde, er det såmænd dejligt hun ikke holder sig tilbage. Men har man lyst at nyde en kvinde, knalde hende og man har kondien til at være manden, der knalder en kvinde, så blev det for mig en skuffende oplevelse. Hendes kys er meget voldsomme. Med sugen og vildskab. Det er for mig en turn off, når det er så mekanisk. Jeg tror ikke på de 28 år i annoncen. Man møder ikke den meget feminine kvinde ved Lily. Irene i Aarhus er mere feminin. Til sidst, da jeg gik, iklædte hun sig noget frækt. Der blev ikke badet eller noget hygiejnetid inden den næste mand kom ind. Jeg mødte denne på trappen. Det trak en del på min oplevelse. Når alt det er sagt, så skal det siges, at Lily leverer varen. For min smag, så var det en for voldsom og mekanisk omgang. Billeder er ægte. Jeg synes dog ikke hun står så flot i virkeligheden. Ja, der kunne jeg jo ha' kigget bedre på hendes angivelse af vægt, når jeg siger, at hun efter min smag er spinkel - for tynd. https://annoncelight.dk/showad/436685 Til dem der gerne vil knalde et flot numsehul for 500 extra, der kan jeg sige, at det ser rigtig flot ud. Sådan et der skal lirkes op og åbnes og ser rigtig godt ud. Redigeret søndag klokken 17:11 af Joey Joe Joe 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
origo 11 Skrevet søndag klokken 19:27 Super anmeldelse. Hvor i århus er det ca henne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg