Servciesboy 701 Skrevet søndag klokken 00:23 Hej med jer jeg tog en for holdet i dag, Sara i Løgstør har ingen anmeldelser endnu, så her kommer en. jeg trængte lørdag til lidtvsex, og fandt Sara’s store bryster tiltalende, jeg fik en aftale med hende - full pakke 1 time 1500kr ankommet til adresse. I kendt hus på Viborgvej blev jeg lukker ind af pigen på billederne , dog var brysterne mindre og resten større - her burde jeg måske være gået, men de store bryster trak i mig. Pengene skiftede hænder og vi kyssede lidt, jeg lå ovenpå hende, og så ville hun jeg skulle fuck , med kondom det ville jegvikke, for jeg havde betalt både for kys og superfransk, så hun måtte ned og sutte lidt, det gjorde hun så,ringe , hendes store krop, som bliver endnu større når hun lægger ned, var en en stor hindring og for et godt blowjob. efter lidt tid foreslår jeg et håndjob med olie , det kunne hun så , at jeg kom , det var masser af tid tilbage 30 min så jeg bad om lidt massage på ryggen, jeg kunne få lidt på benene ,men hun skulle vaske hænder først, men hun kom tilbagetog kom lidt olie på benene , og strøg lidt op ned, 15 min før tiden var gået, stoppede hun og sagde tide. var gået, jeg protesterede lidt lidt, men gad faktisk heller ikke og være der mere- hun spurgte om jeg kom igen i morgen, og mit svar var, NEJ, og i skal heller ikke bruge jeres tid på hende, hun virker slet ikke oplagt eller kundevenlig godaften ellers til jer https://annoncelight.dk/showad/448326 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg