Den3.Bukkebruse 240 Skrevet lørdag klokken 15:05 Åh yes. Så fik arbejdet skubbet mig til Wien igen. Sidst jeg var der havde jeg heldet med mig, og mødte en fræk mørk amatør pige. Og da jeg stadigvæk havde hendes nummer tænkte jeg at det skulle gentages. Så jeg skrev til hende igen. Men hun som hun fortalte mig sidst jeg skrev med hende så var hun stadigvæk omkring Klagenfurt. Heldigvis havde jeg fri et par dage, så jeg satte et møde i stand og legede en bil og et værelse. det var et godt gensyn, med en pige som altid smiler tilbage. Jeg havde hende hos mig natten over og det blev til 3 gange sex og lidt søvn. Hun er ikke bange for pik eller sperm så der var næsten ingen tabuer. LÆKKERT!!! Jeg fik endda lov til at bolle hende i røven. Hun virkede nærmest til at elske det mere end i det andet hul. Jeg fortalte hende at det var synd hun ikke kom til København da jeg synes vi har lidt mangel på søde unge afrikanere, hvortil hun svarede at hun da havde nogle dage fri fra arbejde og studier i midten februar så det ville hun overveje hvis det økonomisk set gav mening. Så nu håber jeg bare på at hun finder ud af det. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg