Hop til indhold
Gæst

Hvem har prøvet AnnSexyLove?

Recommended Posts

Guest TboneDK

Billederne er af hende, men hun er lidt ældre, end det måske umiddelbart ser ud på billederne, men hun er fucking fræk, lækre store silicone bryster (de har lige fået en "upgrade") 

slank og velplejet.. 

316484.jpg

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

har været på besøg 1 gang

hun suger som en turbo Nilfisk, men så er der heller ikke mere at skrive om, da datoen er overskredet for mit vedkommende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fotografen

Hej

Jeg har besøgt Ann en gang og lad mig sige det som det er Hun er fantastisk sød og dejlig. Lige så fræk som du kan forestille dig ud fra billederne og sød at snakke med. Hun er faktisk en KVINDE med noget mellem ørene og man kan få en rigtig god kontakt. Alt det der med alder er bare sådan en omgang fis. Hvordan er det lige at de meget kritiske mænd her på siden selv ser ud?Jeg har langt til KBH  men næste gang jeg har et job i nærheden skal jeg klart op til den lille frække og have et smil på læben. Her får du hvad du selv giver.

Ses Ann.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for alle jeres svar og input. Hende skal jeg vist besøge engang  :cool:

Til jeres oplysning var jeg forbi Josefine fra Sexy Club på Vandtårnsvej i går. Det var helt sikkert dejligt. Og som jeg oplevede med Trine Tease har pigerne sandelig også noget mellem ørene. Desværre går en halv time hurtigt. Jeg ville gerne have snakket i timevis med hende.

Hvad skulle vi dog gøre uden alle de skønne kvinder  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...