danishone1 31 Skrevet lørdag klokken 08:08 Arbejde sendte mig en tur til Cameroun, så igen igang med badoo appen, og det vælter ind med tilbud fra kvinder, alt fra husmødre til meget smukke kvinder der kunne være modeller. Der var dog kun lidt tid, men ingen tvivl om der var tag selv bord, og kvinderne har et mix af, gift dig med mig og tag mig med til Europa eller for at tjene penge. Jeg er nu også nysgerrig på hvem de er og en af dem solgte tøj, som foregår ved at få bestillinger og så tager hun ud til kunden med det, og hun havde masser af kunder åbenbart, så spurgte hvad ville det koste at købe nogle skjorter og polo'er af god kvalitet og fik så tilsendt 100 billeder vel, så fra det handlede om sex blev jeg kunde hos hende, og endte med at bestille for godt 1000kr. Sex ja, det faldt lidt i baggrunden, men hun siger så skal du ikke have det også, jo det kan vi da godt siger jeg, fint er svar det er med i prisen. Vi aftaler hun skal komme til hotel om morgenen og det viser sig så at alt er xxl og tænker for filan har jo skrevet jeg er L eller 41/42 så lidt ærgelig så op på værelset med hende så jeg kan prøve det, og vupti, alt passer. Herligt. Hun var en 35 år, en lille model med store bryster og siger så, sorry I have my period, snydt tænkte jeg og ok sådan er det jo, men jeg var tilfreds med skjorterne. But I can lick you siger hun så, og ja tak siger jeg da bare, så den mørke skønhed, og hun var flot smed tøjet undtagen trusserne hvor der sad et stort stykke køkkenrulle. Jeg fik i den grad en tur og på et tidspunkt hvisker hun noget med penetrate, og tror hun spørger hvor om min lyst til hende og siger hun er smuk og dejlig men det er ok hun ikke har lyst, så vi fortsætter med fokus på min pik og jeg kommer til slut efter 45 min. På med tøj og tak og farvel og jeg var klar til første møde kl.9 :-) Får dagen efter sød besked på whatsapp hvor hun spørger om alt passede i størrelse og at hun havde sagt I want you to penetrate, så ja ja, morale er lyt efter kvindens behov :-) Så skal du afsted, brug badoo. 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg