Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa jeg var en gang et kendt Thai sted i Vanløse i en villa på et hjørne  ved en af de store veje ude af København , hun var super sød og friske på meget , hun kunne kun tale Thai som ikke gav noget problem , efter et stykke tid var hun rykket til en thaiklinik i Vordingborg men kun i få uger nået ikke at besøge hende der , men hvor hun nu gemmer hun sig et sted i Dk eller er hun i et andet land nu , har et foto af hende men jeg ved ikke om jeg  må vise billeder af GP her i tråden eller her på siden  er der regler om det ?? ..

hos mig får hun 9 af 10 <3

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 2 timer siden:har et foto af hende men jeg ved ikke om jeg  må vise billeder af GP her i tråden eller her på siden  er der regler om det ?? ..

Du har helt ret i din antagelse, du må ikke dele foto i tråden. 

Skrevet

Savner hende også. Måske er hun i midt Sjælland. Kan du sende mig billede så jeg kan se om hun er den jeg tro du mener?

vh

Skrevet
  • Author

Gladforkvinde skriv en pb til mig 

Hvor på midt Sjælland skriv en pb til mig 

Redigeret af Stenbukken4700

Skrevet

Du KUNNE jo bare have skrevet en PB selv, @Stenbukken4700

Stenbukken4700 skrev, for 4 timer siden:

Gladforkvinde skriv en pb til mig 

Hvor på midt Sjælland skriv en pb til mig 

Skrevet

Vi har 2 gange tidligere henvendt os til dig og forklaret reglerne om billeder, @Stenbukken4700

Nu spørger du så om man må vise billeder af GP.

Du har fået mange beskeder fra os. Denne tråd bekræfter dog min mistanke om, at du ikke forholder dig til hvad vi skriver og du er samtidig faretruende tæt på et permanent ban.

Brug nu lidt tid på at læse retningslinjerne og meddelelserne fra os.

Hvis du er i tvivl, så skriv til os. Vi hjælper dig gerne.

Du får ikke flere henvendelser fra os. :(

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/ 

og 

https://www.eroguide.dk/forum/forum/85-meddelelser-fra-eroguidedk/ 

Stenbukken4700 skrev, for 11 timer siden:

...har et foto af hende men jeg ved ikke om jeg  må vise billeder af GP her i tråden eller her på siden  er der regler om det ?? ...

Redigeret af Stapler

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.