Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre, har brug for lidt hjælp. Jeg har besøgt Lisa og der er sq knald på hendeB) syns bare hun er meget svær at forstå. Er nu i tvivl om hvem af de 2 andre jeg skal besøge? Anmeldelser på begge er jo gode.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ikke bee bee endnu. 

De to andre er meget forskellige. Du kender Lisa. Kinky og vild. May er sød men bygget utroligt småt dernede og har slet ikke samme stamina. Hvis du er over gennemsnit så find en anden eller bliv ved Lisa. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som NielsKim skriver, så er May rigtigt sød, og er typen der foretrækker at kæle fremfor at knalde, og hendes engelske er tip top til hyggesnak. Med det sagt gør hun en rigtigt stort indsats for at man nyder sin tid med hende på alle fronter, og har læst fra andre anmeldelser herinde, at hun har gjort nogle ting jeg i hvert fald ville kvalificere som kinky; jeg går ud fra det har være mod yderligere betaling. Med det sagt er hun ret petit, så det skal forsigtig for sig, hvis du har stort værktøj.

Bee Bee er lidt en Duracell kanin. Energiniveauet er helt i top, og hun lægger selv op til flere omgange, hvis man er typen der kan få den op igen, og selv hvis du ikke er typen, så giver hun et ihærdig forsøg for at det sker. Giver en ganske habil massage også. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...