Plaskeren 3763 Skrevet fredag klokken 14:18 Jeg var forbi Patty i går. Efter en lang uge havde jeg brug for at blive brugt seksuelt, så turen gik forbi Patty. https://annoncelight.dk/showad/442304 Hold da ferie hvor kan hun knalde en i smadder. Det var intens og MEGET vådt elskov indtil jeg var fuldstændig mørbanket. Patty selv er sød, varm og kærlig og så har hun en virkelig lækker figur. Rund røv, flad mave og dejlige silipatter. Vi svingede rigtig god ud af det sammen, og hun spurgte om jeg ikke snart kom igen, med hånden nede i mine bukser. Hvem kan sige nej til det 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faxebenji 3 Skrevet fredag klokken 21:21 Har hun ikke lidt mandlige træk? Sagt med al respekt, men er det 100% en kvinde? 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 283 Skrevet lørdag klokken 07:00 Og ? Tråden handler om Patty og om Plaskeren's oplevelse med hende. Hvad i tror om hendes oprindelse, kan i starte i en anden tråd eller endnu bedre holde for jer selv. I kan jo bare lade være og besøge hende, hvis i ikke kan lide hvad i ser. Tilbage til trådens indhold God dag 4 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 216 Skrevet lørdag klokken 07:09 jeg sætter meget stor pris på at blive advaret om eventuelle ladyboys. Det er en uvane de ikke selv skriver det i annoncerne - så kan folk jo selv vælge og der er da nogen der tænder på dem. Patty tilbyder iøvrigt røven også.. ikke at det i sig selv er mistænkeligt, men bare en konstatering. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 76 Skrevet lørdag klokken 08:15 (edited) Der har været flere tråde om Patty, og at hun er født mand. Hvis man får en god oplevelse, er det sikkert ikke så vigtigt for alle?? Men igen, vi er nogen der er glade for oplysningen.. Redigeret lørdag klokken 08:17 af Brystomann 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2753 Skrevet søndag klokken 03:21 (edited) .... og så stopper den her. Tag det i debatfora. Brystomann skrev, for 19 timer siden: ... Hvis man får en god oplevelse, er det sikkert ikke så vigtigt for alle?? Men igen, vi er nogen der er glade for oplysningen.. Redigeret søndag klokken 03:43 af Stapler 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg