Hop til indhold
The-Newbie

Mademoiselle Linda, København - Fransk skønhed

Recommended Posts

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n31319/10034/mademoiselle-linda

Denne gang blev jeg faktisk spurgt, om jeg ville skrive en anmeldelse, inden jeg selv kunne nå at tilbyde det. Men efter en relativ aktiv måned hos nogle af de skønne GP’ere, så blev den sidste inden for den nærmeste fremtid besøgt. Denne gang fald valget på den franske Linda, som kun er her ugen ud. -Så hvis i vil nå det skal i være hurtige ;)  

kommunikation over sms gik hurtigt og smertefrit, valget faldt på 1 time med deepthroat, COF/CIM og video. Vi fik aftalt pris og så måtte jeg vente i spænding, da jeg blev nødt til at booke nogle dage ud i fremtiden.  
Kvinden/pigen:

Linda er utroligt sød og meget stille og rolig, tenderende til en smule genert. Hun vil gerne tale med en, men man skal kunne holde samtalen i gang - det var i hvert fald min opfattelse. Hendes krop er som man ser på billederne, dejlig slank, dog med en god fyldig røv og nogle søde små bryster, som er dejligt berøringsvenlige. 

Akten: 
Jeg startede selvfølgelig med betaling og det obligatoriske bad og da jeg kom ud af badet gik hun hen til mig kysse lidt med mig og så faldt hun ellers ned på knæ. Hun spurgte om jeg ikke skulle have mobilen frem, hvilket jeg så gjorde og hun gik i gang. Det kunne hun godt finde ud af, det var dybt, tilpas vådt og med rigtig god øjenkontakt skiftevis til mig og til kameraet -det var nogle frække blikke hun kunne sende-. 
Derefter skulle jeg selvfølgelig smage på hende, hvilket også var dejligt, jeg tror jeg fik hende til at komme, men er ikke 100%, hun ville i hvert fald ikke have det blev gjort for hårdt eller hurtigt. Så det er måske et trick de har, hvis de bare ikke kan komme mere i løbet af dagen. For egoets skyld, så vil jeg gerne tro på hun kom to  gange. Herefter fulgte hun mig ind i sengen, hun tog godt imod i alle stillinger, men der var dog en lille tand for meget ekstra smørelse, så jeg kunne holde rigtig længe. Efter et godt stykke tid, så spurgte jeg om vi ikke skulle ind i sofaen igen og afslutte der (bedre belysning der). Her gik hun virkeligt til den med BJ, men måtte afslutte i hånden og hun tog det både i mund og på ansigtet og hun løb ikke ud med det samme for at skylle munden, så det var rigtig godt. 

Stedet
En lille 1 værelses lejlighed på Amager (Airbnb), super hyggelig, diskret og med gode parkeringsmuligheder

alt i alt, så var det en skøn oplevelse, rigtig god GFE. Ikke helt så jeg blev lidt nyforelsket, men som om det var en omgang med en dejlig kæreste. -hvis pengene er til det næste gang hun er her, så tror jeg hun for endnu et besøg. 

Redigeret af Stapler
Overskrift

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte skønheden igår, og havde præcist samme oplevelse (havde dog ikke tilkøbt video - og blev i hendes sofa, hvor man kan nyde hendes smukke udseende). Virker mere stille og genert end sidst hun var her. 

Hun lovede at komme igen til marts (tror jeg det var)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også  besøgt Linda fredags kveld, og fikk også en særlig god oplevelse som beskrevet ovenfor.

Hun er "The hot rehead next door" der leverer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
The-Newbie skrev, den 30.1.2026 at 15:13:

En lille 1 værelses lejlighed på Amager (Airbnb), super hyggelig, diskret og med gode parkeringsmuligheder

Jeg ville nu nærmere kalde det en lille 2--værelses - men i øvrigt har hun skiftet postnummer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...