Hop til indhold
Swarley

Dejlig GFE aftale med et tvist af PSE med Pink Peach

Recommended Posts

Så blev det min tur til at møde @Pink Peach som jeg har læst så meget godt om:)

Jeg lavede aftalen for 3 uger siden, og har set frem til i dag hvor det skulle være og hvor jeg blev mødt at den dejligste kvinde med et kram. <3

Vi lagde blødt ud med lidt kys(uden tunge) som var dejlige inden jeg tog tøjet af hende, så jeg kunne kysse og kærtegne hendes dejlige bryster, Pink mente nu at mit også skulle af og så ned på knæ for at tage min pik i munden, som skiftevis var hende der styrede og mig der mundkneppede hende, alt mens hun ind imellem kiggede op med de kønne øjne som bad hun om mere.

Nu blev det min tur til at smage må pink’s dejlige fisse, så ned på sengen med hende så min tunge kunne komme på arbejde. Men hov, hun ville mundkneppes mere så om i en 69 og det lød og mærkes som noget hun bestemt satte pris på. :wub:

Så blev det tid til at kneppe, på med kondom og så ellers køre på i en doggy med udsyn til hendes dejlige røv, mens hun legede med sin vibrator. Vi skiftede så igen mellem stående blowjob med mundknep og lidt forskellige stillinger inden jeg kom ud over hendes mave, jeg fik dog imellem dette mulighed for at slikke hende hvor hun denne gang bare tog imod, og hun lod bestemt til at være tilfreds med mit mund arbejde.

Vi lå efterfølgende og kælede/ kyssede lidt mens jeg fik pusten, pink kunne sagtens have kørt videre på.:P

Det var bestemt ventetiden værd og jeg kan som andre kun anbefale @Pink Peachmen pas på hun er farlig vanedannende ;)og næste aftale er allerede i støbeskeen men med et helt andet tema:wub:

Link til hendes annonce: 

https://annoncelight.dk/showad/443992

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...