Hop til indhold

Gfe Vordingborg.

Featured Replies

• 3 months later...
Skrevet

Hey😀 . Kan du linke til de anmeldelser du omtaler , eller give et hint hvor jeg kan finde dem . Pht Maks

Skrevet
Maks skrev, for 1 time siden:

Kan du linke til de anmeldelser du omtaler

Hey, hvis du lige tagger dem du ønsker svar fra er der større chance for at du får svar, da de, hvis du tagger dem får en notafikation

Dog har @Brystomann ikke været logget ind siden 10 marts, såååå.....

Skrevet
Nygløden skrev, for 14 timer siden:

Hey, hvis du lige tagger dem du ønsker svar fra er der større chance for at du får svar, da de, hvis du tagger dem får en notafikation

De fleste har vel slået notifikationer til for de tråde de selv deltager i, så ingen grund til at tagge folk som allerede deltager i tråden.

Men vi kan jo hjælpe Maks med det han spørger om )

Man kan bruge søgefunktionen til at søge på annonce ID i dette tilfælde 35762 som ikke gav noget. Så kan man søge på feks. gfe Vordingborg så får du denne:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/190435-d%C3%A5rlig-oplevelse-hos-privat-diskret-gfe-fr%C3%A6k-fantasier-fetish-trap-on-expert/

I den tråd er der en masse annonce ID du kan søge videre på )

Skrevet
Den erfarne skrev, for 4 timer siden:

De fleste har vel slået notifikationer til for de tråde de selv deltager i,

Langt fra alle tror jeg, selv har jeg heller ikke slået dem til, jeg ser det først næste gang når jeg logger på.

Den erfarne skrev, for 4 timer siden:

Men vi kan jo hjælpe Maks med det han spørger om )

Det har du helt ret i 👍

Skrevet
Nygløden skrev, den 2.5.2026 at 08:39:

Langt fra alle tror jeg, selv har jeg heller ikke slået dem til, jeg ser det først næste gang når jeg logger på.

Jeg tror at den ved oprettelse som standard står til at man følger en tråd når man kommenterer i den. Så jeg tror de fleste år en lille rød notifikationsklokke når der er nye kommentarer i tråde de følger. Jeg ser det da også først når jeg er logget på her, har aldrig åbnet en mail-noti. Tænker heller ikke det er SÅ vigtigt så man ligefrem skal hoppe ind og reagere her hver gang der kommer en mail med besked om nyt i tråden )

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.