Das 1 Skrevet 29. Januar (edited) Hej svende! Nogen der kender noget til hende her? Bliver godt varmet op af hendes video ihvertfald! https://annoncelight.dk/showad/448495 Redigeret 30. Januar af Stapler Overskrift rettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3041 Skrevet 29. Januar Der er allerede en tråd om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 972 Skrevet 29. Januar jeg har forsøgt at skrive til pigen - det kom der denne dialog ud af: Hvad er dine priser? kan du ikke læse??? Jo fra 800, men det er vel ikke for flere timer? FUCK AF. Jeg kommer ikke til at besøge hende 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1891 Skrevet fredag klokken 23:51 anmelder skrev, den 29.1.2026 at 20:21: kan du ikke læse??? Jo fra 800, men det er vel ikke for flere timer? FUCK AF. Hun lyder servicemindet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finger4 6 Skrevet tirsdag klokken 19:49 Jeg fatter stadig hat. Er det den samme pige (eller pladsholder for hvem der er på) som nu er i Slagelse? Citat Slagelse Liderlig ? Ligger klar med røven I vejret tag min butplug ud og knep mig Sydsjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg