Frank78 0 Skrevet 29. Januar (edited) 368302 Virkelig pæn pige, men massagen var desværre ikke imponerende. Hun virkede mere optaget af sin telefon og af kunder, der ringede, end af selve behandlingen. Kontakten var også svær at få igennem til hende, og det lykkedes først til sidst. Jeg kan se, at mange roser hende meget, men det må næsten udelukkende være på grund af hendes udseende eller noget andet, for dem jeg kender, som også har været hos hende, har desværre samme holdning som mig Redigeret fredag klokken 03:14 af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3041 Skrevet 29. Januar Velkommen til EG @Frank78 --------- https://annoncelight.dk/showad/368302 Profil: Lin2023Lin Profil oprettet: 26/03 2023 https://annoncelight.dk/profile/Lin2023Lin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 57 Skrevet 29. Januar Frank78 skrev, for 1 time siden: 368302 Virkelig pæn pige, men massagen var desværre ikke imponerende. Hun virkede mere optaget af sin telefon og af kunder, der ringede, end af selve behandlingen. Kontakten var også svær at få igennem til hende, og det lykkedes først til sidst. Jeg kan se, at mange roser hende meget, men det må næsten udelukkende være på grund af hendes udseende eller noget andet, for dem jeg kender, som også har været hos hende, har desværre samme holdning som mig Jeg delvis enig med dig, massagen er ikke hendes spidskompetance, men sex delen er over gennemsnittet og hun er sød og ser godt. Jeg foretrækker Minnie på samme adresse, hun kan masserer og give god sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 125 Skrevet fredag klokken 10:51 (edited) Frank78 skrev, for 20 timer siden: 368302 Virkelig pæn pige, men massagen var desværre ikke imponerende. Hun virkede mere optaget af sin telefon og af kunder, der ringede, end af selve behandlingen. Kontakten var også svær at få igennem til hende, og det lykkedes først til sidst. Jeg kan se, at mange roser hende meget, men det må næsten udelukkende være på grund af hendes udseende eller noget andet, for dem jeg kender, som også har været hos hende, har desværre samme holdning som mig Udover at se brandgodt ud i mine øjne, så er hun utrolig sød og charmerende, og jeg har virkelig følelsen af, at vi har en god kemi sammen. Jeg har hele tiden fornemmelsen af, at hun er opmærksom på mig, og gør meget for at jeg får en god oplevelse når jeg besøger hende. Som jeg også har skrevet før, så kommer jeg ikke for massagedelen, og derfor kan jeg heller ikke kommentere meget på den del. Men den del jeg går meget op i, der oplever jeg ingen telefoner, men kun fuld fokus og nærvær fra hendes side af. Jeg har efterhånden besøgt hende en del gange, hver gang til en time fuld service, og derfor er der også tit tid til lidt hyggesnak efter akten. Det sætter jeg stor pris på, og jeg går altid derfra med følelsen af, at jeg snart skal på besøg igen. Til folk som har de samme primære interesser som mig, der anbefaler jeg gerne Linny 100%. Redigeret fredag klokken 11:37 af Dylmer Liniesfstand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet fredag klokken 13:39 Jeg kan kun anbefale linny. Utrolig dejlig og smuk kvinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg