Hop til indhold

368302 Linny, Odense

Featured Replies

Skrevet

368302

Virkelig pæn pige, men massagen var desværre ikke imponerende. Hun virkede mere optaget af sin telefon og af kunder, der ringede, end af selve behandlingen. Kontakten var også svær at få igennem til hende, og det lykkedes først til sidst. Jeg kan se, at mange roser hende meget, men det må næsten udelukkende være på grund af hendes udseende eller noget andet, for dem jeg kender, som også har været hos hende, har desværre samme holdning som mig

Redigeret af Stapler

Skrevet
Frank78 skrev, for 1 time siden:

368302

Virkelig pæn pige, men massagen var desværre ikke imponerende. Hun virkede mere optaget af sin telefon og af kunder, der ringede, end af selve behandlingen. Kontakten var også svær at få igennem til hende, og det lykkedes først til sidst. Jeg kan se, at mange roser hende meget, men det må næsten udelukkende være på grund af hendes udseende eller noget andet, for dem jeg kender, som også har været hos hende, har desværre samme holdning som mig

Jeg delvis enig med dig, massagen er ikke hendes spidskompetance, men sex delen er over gennemsnittet og hun er sød og ser godt.

Jeg foretrækker Minnie på samme adresse, hun kan masserer og give god sex.

Skrevet
Frank78 skrev, for 20 timer siden:

368302

Udover at se brandgodt ud i mine øjne, så er hun utrolig sød og charmerende, og jeg har virkelig følelsen af, at vi har en god kemi sammen.

Jeg har hele tiden fornemmelsen af, at hun er opmærksom på mig, og gør meget for at jeg får en god oplevelse når jeg besøger hende.

Som jeg også har skrevet før, så kommer jeg ikke for massagedelen, og derfor kan jeg heller ikke kommentere meget på den del.

Men den del jeg går meget op i, der oplever jeg ingen telefoner, men kun fuld fokus og nærvær fra hendes side af.

Jeg har efterhånden besøgt hende en del gange, hver gang til en time fuld service, og derfor er der også tit tid til lidt hyggesnak efter akten.

Det sætter jeg stor pris på, og jeg går altid derfra med følelsen af, at jeg snart skal på besøg igen.

Til folk som har de samme primære interesser som mig, der anbefaler jeg gerne Linny 100%.

Redigeret af Dylmer
Liniesfstand

• 1 month later...
Skrevet

Hun er dejlig. :wub:

Hendes engelsk er udmærket, mega-sød og hun sutter godt. ;)

Skrevet
Buck skrev, den 8.3.2026 at 17:19:

Hun er dejlig. :wub:

Hendes engelsk er udmærket, mega-sød og hun sutter godt. ;)

Jeg kan kun give dig ret @Buck hun er fantastisk dejlig.

Og det er fedt, at hun er tilbage i Odense igen. Nu hun er gået hen og blevet ens absolutte favorit, når man trænger til forkælelse og spændende oplevelser. :)

Man bliver også lidt glad i låget, når man bliver mødt af hendes smil og altid gode humør.

Jeg havde et fremragende genbesøg i mandags, med fuld pakke, god tid og netop de ydelser jeg efterspørger.

Og jeg tænker da godt, at jeg kan nå et mere, inden ugen er omme. :)

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Tja, sandt at sige har mit bekendtskab med hende kun været et enkelt visit i vinterens kulde, hurtigt overstået og næsten forbi, før det rigtigt begyndte. Måske burde jeg tage mig sammen og kigge forbi endnu en gang, give hende en chance til, for tanken vender da tilbage i ny og næh

Men jeg studsede lidt over, at hun ikke annoncerer i øjeblikket. Er hun mon forsvundet fra Fyn, eller har hun blot trukket stikket for en stund?

Skrevet
Frank78 skrev, for 12 timer siden:

Men jeg studsede lidt over, at hun ikke annoncerer i øjeblikket. Er hun mon forsvundet fra Fyn, eller har hun blot trukket stikket for en stund?

Hvis du ikke føler at du har god kemi med hende, og ikke føler du får den behandling du mener dig fortjent til, så synes jeg da ikke du skal besøge hende igen 🙂

Jeg tager gerne over, og nyder hendes selskab. 😉

I går var jeg inviteret til et eksklusivt VIP-besøg i Aarhus, hvor jeg fik en på alle måder fantastisk oplevelse, og lækkert samvær i nogle timer. 😝

Så ja, hun er taget en tur til Aarhus et stykke tid, og hendes annonce er åben igen.

Skrevet
  • Author
Dylmer skrev, den 30.4.2026 at 13:57:

Hvis du ikke føler at du har god kemi med hende, og ikke føler du får den behandling du mener dig fortjent til, så synes jeg da ikke du skal besøge hende igen 🙂

Jeg tager gerne over, og nyder hendes selskab. 😉

I går var jeg inviteret til et eksklusivt VIP-besøg i Aarhus, hvor jeg fik en på alle måder fantastisk oplevelse, og lækkert samvær i nogle timer. 😝

Så ja, hun er taget en tur til Aarhus et stykke tid, og hendes annonce er åben igen.

Det kan jo være, hun lige skulle finde balancen, da der pludselig kom en yngre herre ind, som tydeligvis ikke ankommer med tomme lommer eller behov for at imponere nogen. Den slags kan godt gøre folk en anelse anspændte. 😉

Men fantastisk at høre om dit ‘eksklusive VIP besøg’ i Aarhus. Det lyder næsten som den type titel, man giver sig selv efter at have fået lov at sidde ved vinduespladsen i regionaltoget. 😝

Jeg under dig naturligvis oplevelsen. Nogen skal jo holde annoncevisningerne i gang.

Skrevet

Sporer man en vis bitterhed i stemmen @Frank78 ? 😁

Jeg kan jo ikke gøre for, at hun tilsyneladende har en bedre kemi med mig. 😉

Det er jo typisk et spørgsmål om måden man viser empati og respekt over for andre mennesker på. 🙂

PS. Jeg tog turen igen i går, og besøgte hende i smilets by Aarhus. 😉

Skrevet
  • Author
Dylmer skrev, for 41 minutter siden:

Sporer man en vis bitterhed i stemmen @Frank78 ? 😁

Jeg kan jo ikke gøre for, at hun tilsyneladende har en bedre kemi med mig. 😉

Det er jo typisk et spørgsmål om måden man viser empati og respekt over for andre mennesker på. 🙂

PS. Jeg tog turen igen i går, og besøgte hende i smilets by Aarhus. 😉

Bitterhed? Overhovedet ikke. Jeg morede mig bare lidt over, hvor hurtigt du gik fra gæst til selvudnævnt livspartner på 48 timer. 😄

Men jeg er glad på dine vegne. Det lyder som om turen til Aarhus virkelig gav dig noget, du havde brug for. Men når hun giver dig følelsen af ro og nærvær, så hold da endelig fast i det. Alle fortjener jo at føle sig lidt specielle indimellem. 😉

Jeg har bare aldrig været typen, der læser for meget ind i et smil eller et ekstra hyggeligt besøg. Når man er vant til opmærksomhed, overskud og mennesker der naturligt søger ens selskab, så bliver man nok lidt mindre ivrig efter at gøre det til en personlig triumf. 😌

Men respekt for dedikationen. To ture til Aarhus på så kort tid. Det er næsten romantisk på den lidt abonnementslignende måde. Virkelig respekt for engagementet. Det virker næsten som om du er ved at optjene bonuspoint derovre. 😝

God weekend.

Skrevet

Frank, det begynder efterhånden at virke en smule patetisk med dine små anekdoter fra din egen lille verden. Men dog også lidt morsomt, når man ved hvordan virkeligheden forholder sig. 😊 Jeg er selvfølgelig også ked af det på dine vegne, når man som dig, er vant til at få den opmærksomhed som ens selvtillid tilskriver, og givetvis er vant til at være ethvert selskabs naturlige midtpunkt, så pludselig møder en, der ikke helt ser det samme store lys. Jeg kan sagtens forstå, at det må være svært at kapere for en som dig. Men mit råd vil være, at du bare må se at komme op på hesten igen, og så ud og finde en, der kan leve op til dine dokumenterede forventninger, og give dig de oplevelser, du føler du har krav på.

Rigtig go tur til dig 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.