Hop til indhold
Mr. X

Skønne og varme Melinda Viborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/352519

Melinda behøver nok ikke nærmere introduktion. Jeg skulle over min GP virginity og havde valgt Melinda efter de mange gode anbefalinger fra jer alle. Det er skønt med sådan et forum her ^_^

Dejlig kommunikation med Melinda både i går og i dag, så lagde vejen forbi Viborg. Meget nervøs, selv om der logisk ingen grund var til det. 

Jeg havde bestilt GFE på 45 min + kiss. Melinda er bare så smuk og dejlig, silkeblød, velduftende og hendes varme person gør, at man ikke kan føle sig i bedre hænder. Så selv om jeg var nervøs, så forsvandt det hurtigt, og man mærker tydeligt, at Melinda gerne vil, at du får den bedste oplevelse. 

Selve akten manglede intet og hold kæft hun er skøn. Kys mund og krop, oral hende, oral mig, forskellige stillinger i seng og udenfor. Og pludselig var det meste af tiden gået. Dog ingen hast fra hende, og hun tilbød bad. Så jeg tog et bad, kys og kram og så hjem igen med stort smil på hele vejen :-)

En ting jeg havde fantaseret om, var faktisk at starte med bad sammen med hende. Men kom nyvasket, så det nævnte hun slet ikke og jeg glemte det fuldstændig. Det bliver næste gang :-)

Melinda har et stort hjerte, så treat her nice guys ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt at du fik nydt Melinda som din første oplevelse. Du traf et klogt valg - og det er dejligt at høre, at dette forum hjalp dig med det!

Desværre er det nok kun ned ad bakke herfra. Melinda var en af de første glade piger, jeg mødte, efter jeg flyttede til Danmark. Og flere år senere tager jeg stadig tilbage med et par måneders mellemrum efter masser af udforskning og skuffelse!

Forhåbentlig bliver hun ved med at besøge Danmark, selvom jeg bliver lidt nervøs hver gang hun tager afsted, indtil hun kommer tilbage!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et skønt forum hvor oplevelser, gode som dårlige kan deles. Har også nydt godt af Melinda selskab gennem årene. Er lidt nysgerrig på at høre hvordan det kan være du kommer tilbage til netop hende? Da du ligesom udtrykker at oplevelsen skuffer og at hendes ydelser er nedadgående? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg beklager, hvis mit forrige indlæg ikke var tydeligt.

Jeg mente ikke at antyde, at min oplevelse med Melinda er gået ned ad bakke med tiden. Hun er forblevet lige så god - hvis ikke bedre.

Det er ofte skuffende at forsøge at finde sjov andre steder - derfor vender jeg altid tilbage til Melinda..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...