Hop til indhold
TNo

Mia 20 år Aalborg - Advarsel!!

Recommended Posts

Spild af tid og penge!!!

https://annoncelight.dk/showad/431070

Havde booket 45 min med nuru-massage og sex - men endte med at gå efter 8 min.... selvfølgelig efter jeg havde betalt!

Hun snakkede ikke engelsk og gad end ikke at forøge på kommunikation og virkede fuldstændig ligeglad - nuru var lidt olie på ryggen og efter 2 min blev jeg bedt om at vende mig og på med kondom og så begyndte verdens kedelige BJ...

Det var så intetsigende og hun virkede så irriteret og mopset at jeg slet ikke gad sex - selvom hun havde fine former.

Så...det sker IKKE igen!!

Redigeret af TNo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må igen sige, ung pige der ikke rss af ler sproget, gider ikke det hun laver…, tja hun har nok næppe selv købt billetten hertil, fundet lejlighed i flere byer, lavet annoncer osv…, annoncer som er 110% ens som andre pigers, der styres af samme bagmænd…..

Støt i stedet de piger/kvinder, der kører deres forretning selv…..

Hun er for øvrigt anmeldt før…., samme resultat som dit….

Del dette indlæg

Link til indlæg

For f*nden - syntes da ellers jeg fik søgt efter tidligere anmeldelser af hende - men så ikke godt nok...men så er det jo lærepenge!!

...og ja, det bliver nok gjort anderledes fremadrettet mht valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...