Hop til indhold

Alle mand på udkig - Naam er væk !!! :-(

Featured Replies

Skrevet

Hej alle tilhængere af Hedemannsgade thai massage,

Katastrofe ! - Naam er forsvundet, og ifølge hendes eget udsagn, ved ikke engang Mama-san hvor hun er !?!? Jeg havde lige gjort mig klar til endnu et besøg hos min yndlingspige, og så siger mutti, at hun ikke er der mere... træls !!! :-(

Jeg beder på mine blødende knæ alle I med-thaielskere om at holde udkig efter hende ! Hun er for sød og dejlig til bare at forsvinde, så forhåbentlig hvis vi alle holder øjnene åbne, dukker hun op på radaren igen ! På forhånd tak allesammen !

PS.: Mama-san fortalte mig, at de har fået en ny pige på stedet... skulle nogen prøve hendes evner som massøse (!), vil vi andre da gerne høre om det...! ;-)

Skrevet

re det blevet politianmeldt at hun er forsvundet :-P  :-P

Skrevet
  • Author

Ja, og interpol, FBI og PET... men jeg tror ikke de tog mig særlig alvorligt... lol ! :-D

Skrevet

Ja, og interpol, FBI og PET... men jeg tror ikke de tog mig særlig alvorligt... lol ! :-D

I disse overvågningstider. Behøver du end ikke at kontakte dem :) de ved det allerede da du gik ud af døren ....

Skrevet

Ja, og interpol, FBI og PET... men jeg tror ikke de tog mig særlig alvorligt... lol ! :grin:

Det er ikke nok, ring til Nets, SAS, rigshospitalet og Se & Hør... :mrgreen::geek::cool:

Skrevet

Namm arbejder ikke i Hedemannsgade mere.

Hun har ikke fået nyt job, men vil skrive her når hun finder et.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.