Henry11 42 Skrevet 29. Januar jeg-har-tulbud-tanteamassage-40-minut-for-300- Er der nogen som har besøgt denne flotte pige og kan sige noget om oplevelse og hvad der tilbydes. Jeg Kan se der er skrevet en del om stedet og pigerne men det er lidt svært, at forholde sig til teksten når billederne skiftes ud. det ser ikke ud til at sms besvares men der skal ringes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9811 Skrevet 29. Januar (edited) Du kan finde omtaler mere end 10 år tilbage (det kræver dog lildt mere end det link her) af denne klinik, inkl. ejeren, der for nylig har fået nye billeder på annoncen - men alt andet er vist det samme. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=63024&quick=1 Redigeret 29. Januar af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henry11 42 Skrevet 29. Januar Men er hun ejeren og hvad hedder hun og giver hun også FP ydelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indomitable 55 Skrevet 29. Januar det er ejeren... PIV lækker.. men er der ALDRIG..... som i Aldrig... og nej.. når hun endelig er der... er der max en hånder at hente. har altid en anden tilfældig kvinde der til at tage kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sgt. Pebber 237 Skrevet 1. Februar Det passer ikke helt. De 3 gange jeg har besøgt stedet, har det altid været hende (ejeren, som jeg ikke husker hvad hedder), der har betjent mig. Jeg ved ikke med FP, men b2b var absolut en mulighed. Stor sili-babs, lidt for hårde efter min mening. Ellers en udemærket, gennemsnitlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
k72 10 Skrevet 8. Februar Sgt. Pebber skrev, den 1.2.2026 at 11:40: Det passer ikke helt. De 3 gange jeg har besøgt stedet, har det altid været hende (ejeren, som jeg ikke husker hvad hedder), der har betjent mig. Jeg ved ikke med FP, men b2b var absolut en mulighed. Stor sili-babs, lidt for hårde efter min mening. Ellers en udemærket, gennemsnitlig oplevelse. Hvornår har du været der sidst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg