Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Noget af det jeg godt kan lide fra Kat fra Randers var

• Hun bad ikke om penge up front. For mig er det et turn-off på forhånd at skulle aftale hvilke services der skal være inkluderet. Jeg vil hellere have at det "sniger" sig ind. (Jeg erkender at det ofte er noget man først oplever når gp kender en fra tidligere seancer.)
  • Hendes massage var rigtig god og hård - og hun foretog nogle nonchalant pirrende berøringer allerede fra begyndelsen af massagen. F.eks. et knæ i skridtet når man lå på maven med spredte ben. F.eks. at hun insisterede på at sprede ens ben ekstra meget. Derudover manipulerede hun med ens krop - man blev drejet rundt og hun brugte både arme og ben til at lave diverse udstræk mv. - alt imens der hele tiden var intime nonchalant berøringer.
  • Hun både slikkede og brugte fingre i røven.
  • Og efter klimaks blev massagen altid godt afsluttet.
  • Jeg brugte aldrig fp med hende.
  • Jeg oplevede aldrig at hendes kvalitet var varierende - altid godt niveau. (Det ved jeg at andre har bemærket)

Er der nogle bud på hvor man kan få noget af det samme som Kat tilbød?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Glazed skrev, for 4 timer siden:

Hej alle

Noget af det jeg godt kan lide fra Kat fra Randers var

• Hun bad ikke om penge up front. For mig er det et turn-off på forhånd at skulle aftale hvilke services der skal være inkluderet. Jeg vil hellere have at det "sniger" sig ind. (Jeg erkender at det ofte er noget man først oplever når gp kender en fra tidligere seancer.)
  • Hendes massage var rigtig god og hård - og hun foretog nogle nonchalant pirrende berøringer allerede fra begyndelsen af massagen. F.eks. et knæ i skridtet når man lå på maven med spredte ben. F.eks. at hun insisterede på at sprede ens ben ekstra meget. Derudover manipulerede hun med ens krop - man blev drejet rundt og hun brugte både arme og ben til at lave diverse udstræk mv. - alt imens der hele tiden var intime nonchalant berøringer.
  • Hun både slikkede og brugte fingre i røven.
  • Og efter klimaks blev massagen altid godt afsluttet.
  • Jeg brugte aldrig fp med hende.
  • Jeg oplevede aldrig at hendes kvalitet var varierende - altid godt niveau. (Det ved jeg at andre har bemærket)

Er der nogle bud på hvor man kan få noget af det samme som Kat tilbød?

Prøv Raigarm som ligger ved kirken, hun annoncerer ikke, men hun giver god massage og kan fåes med til lidt af hvert, flere har prøvet at få en tur med dildo af hende, samt hendes massage er rigtig god og ikke bare en omgang oliesjask. Og så giver hun et virkelig godt HJ.

hun giver hele turen og er faktisk et godt knald..

efter sigende kan hun vist overtales til en tur uden gummi, det har jeg dog ikke selv haft mod på at prøve men andre har vist haft held til det..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for et alternativ til Kat. Det lyder som om jeg skal forbi Raigaam. Man kan for øvrigt undre sig over at der er en bruger herinde som syntes dine info er sørgelige. Men den anvender han ret ofte så fred være med ham….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrking skrev, for 2 timer siden:

Man kan for øvrigt undre sig over at der er en bruger herinde som syntes dine info er sørgelige. Men den anvender han ret ofte så fred være med ham….

Det gør @KalundborgMature  når brugere citerer hele indlæg med en kort kommentar/spørgsmål som gør trådene unødvendigt lange, istedet for at bruge funktionen her: 

Redigeret af Kirneh86

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ved lange indlæg. Men da ikke hvis det er korte så er det da meget smart. Desuden leger han også moralens vogter med samme emoji. hvis der spørges om uden gummi eller lignende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...